منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

باردار شدن بدون عمل دخول

شاید از موضوعی که انتخاب کردم تعجب کنید، اما انقدر برام تعجب‌آمیز و جالب بود که دیدم نیازه راجبش حرف بزنیم.

دیشب داشتم توی توییتر می‌چرخیدم و توییتای مردم رو می‌خوندم. رسیدم به یه مورد جالب: (فیلترشکنتون رو باید برای دیدن توییت پایین روشن کنید)


اولش فکر کردم شوخیه و یه توییته جک‌طور مثل بقیه توییتا. اما گفتم بذار پاسخ‌های زیرش رو بخونم و ببینم مردم چی گفتن.
خیلیا مثل من با همین فکر که این مورد امکان‌پذیر نیست و شوخیه یه سری چیز نوشته بودن اما عده‌ای بطور جدی توضیح دادن که بله، احتمالش هست شما بدون دخول و حتی پاره شدن بکارت حامله بشید.

من بسیار تعجب کرده بودم که چجوری ممکنه. آخه اصلا مگه میشه؟
طبیعیه که نه مشکل از من ۲۱ سالست و نه اون دختر بیچاره‌ی ۱۶ ساله. مشکل از سیستم آموزشی ماست که این چیزا رو آموزش نداده و ما باید لا به لای توییتای مردم اینارو یاد بگیریم.

(حتما در این مورد جستجو کنید و مطالب مرتبط رو بخونید)

سیستم آموزشی ما باید اینارو از دوره‌ی حداقل بلوغ به ما یاد بده تا در سنین بعد دچار مشکل نشیم. اما دقیقا این کاریه که سیستم آموزشی ما به خوبی انجام نمیده و توی انجام ندادنش خیلی خیلی موفق بوده.

توی مملکتی که سن فحشا زیر ۱۴ساله و آمار ایدز از طریق سکس روز به روز داره بالا‌تر میره، این آموزش‌های جنسی باید خیلی جدی گرفته بشن و از سنین کودکی به کودک و فرزندا آموزش داده بشن.
از طرفی حکومتمون و خیلی خونواده‌هامون اجازه نمیدن دختر پسر‌هاشون بطور علنی رابطه داشته باشن و اونا مجبور میشن رابطشون رو به دور از چشم حکومت و مردم و خانواده ادامه بدن. منظورم همونه که به جای پارک، قرارشون رو بذارن توی خونه‌ی خالی. خونه‌ی خالی و سکس به خودی خود چیز بدی نیست، اما وقتی با عدم آگاهی طرفین مخلوط بشه، یه چیز فاجعه‌آمیز به وجود میاد.

ولی چه خوب بود هم خونواده‌ها و هم حکومتمون به جای ادامه‌ی این سیاست غلط و اشتباه، راه درست رو در پیش میگرفتن و اجازه میدادن فرزندانشون زیر چشمون توی وضعیتی که قابل نظارت هستن وارد رابطه بشن و توضیحات لازم رو بهشون بدن.
البته این وضع برای ماهایی که مثلا بزرگ شدیم و دیگه کودک نیستیم چندان بهتر نیست. توی این سن ما دیگه کودک نیستیم و احتمال برقراری رابطه جنسیمون با افراد میره بالا. اما برای ما هم چندان سیاست معقولی در نظر گرفته نشده. فقط چند واحد در دانشگاه برای آموزش این موارد میگذرونیم که در همون چند واحد، استاد به جای توضیح مرتبط با درس، به توضیح احکام دین در مورد رابطه دختر پسر می‌پردازه. سخنانی bullshit طور که اگر کارساز بود وضعمون این نبود.

نسل ما، دست کم همین دهه ۷۰ی‌ها و ۸۰ی‌ها شاید موفق بشن این روند اشتباه رو تصحیح کنن. ما ها دیدیم عملا محدود کردنمون توی خونه و بیرون و منع ارتباطتمون با بقیه باعث نشد ما کاری رو که می‌خوایم نتونیم بکنیم و برعکس خیلی هم شدید‌تر موفق شدیم انجامش بدیم.
بهتره نسل‌های ما از الان بشین برای آینده‌ی فرزنداش یه برنامه‌ریزی درستی بکنه و سعی کنه این موارد اشتباه رو تصحیح کنه…

خلاصه که بقول جادی و خیلیای دیگه، از کاندوم استفاده کنید 🙂

پ.ن:
البته حکومتمون جدیدن به «کراش» داشتن هم گیر میده و خلاف میدونه، دیگه چه برسه به سکس و غیره…

 

موفق باشید…

نوشته باردار شدن بدون عمل دخول اولین بار در نوشته‌های یک دوستدار گنو پدیدار شد.