منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

آیا می‌دانید گذرواژه‌ای که انتخاب کرده‌اید چقدر امن است؟

اگر می‌خواهید بدانید که گذرواژه‌ای که برای ایمیل یا هر اکانت دیگری که انتخاب کرده‌اید چقدر امن است و چه مدت زمان می‌برد تا بتوان گذرواژه‌ی شما را هک کرد سری به این سایت بزنید و امنیت گذرواژه‌ی خود را بررسی کنید.
با استفاده از این سایت هم می‌توانید یک گذرواژه‌ی امن با استفاده از انتخاب‌هایی که سایت در اختیارتان قرار می‌دهد، بسازید.


دیدگاه‌ها: (۷)

تاها <دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵>

این خبر، اسپمه و باید مدیریت پاکش کنه. چرا دکمه abuse توی این سایت وجود نداره؟
اگر این سایتی که معرفی شده، درست−حسابی بود، الگوریتم/اپلیکشن خودش رو آزاد منتشر می کرد که هر کی خواست روی سیستم خودش راه اندازی کنه؛
نه اینکه پسورد مردم رو توی دیتابیس خودش جمع کنه و به هکرهای زیرزمینی و دولت های کثیف بفروشه!
اگر به جای پسورد اصلی تون، مشابهش رو هم بزنید، خوشحال نباشید که زرنگ بازی در آوردید! فقط یک کم زرنگ بودید :) اما با همین یک کم زرنگ بازی تون یک الگوی پسورد گذاری که هوش انسان (در اینجا هوش شما) ساخته رو لو دادید و یک انسان یا چند انسانا دیگه در جای دیگه ای از دنیا رپ بدبخت کردید.
خیلی مردم همین قدر هم زرنگ نیستند. پس لطفا به کار خبری خودتون بپردازید و چنین سرویس های ناامنی رو به مردم معرفی نکنید.

ناشناس <چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۹>

تکبیییییییییییییییییر

تابش <شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۵>

^$#JHG*&GBYG^%^&RVCT
پسورد بالا رو هیچ عقل سلیمی برای چیزی انتخاب می کنه؟
اگر شما یک دیتابیس رفتاری داشته باشی احتمال اینکه بتونی ایمیلی رو هک کنی بیشتر از اینه که بخوای جیمیل رو brute force کنی! دولت ها دوست دارند توی فیسبوک سرک بکشند! فیسبوک brute force می شه؟ چنین سرویس هایی رو محاله بشه هک کرد مگر با تعداد تلاش های معقول با پسوردهای محتمل تر! این سایت می تونه مشخص کنه که IP ایرانی ها به چه حروفی تمایل بیشتر داره! چه ترکیبی بیشتر استفاده کنند: عددی؟‌مخلوط؟ فقط حروف؟ اسامی معنادار؟

حامد رمضانیان <دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۲>

۱) اگر شما در داخل سیستم لاگین کرده باشید می‌توانید خبر را به عنوان اسپم مشخص کنید.
۲) در خود سایت هم ذکر شده که امکان داره گذرواژه‌های شما دزدیده شود و می‌توانید استفاده نکنید. (This site could be stealing your password)

حامد رمضانیان <شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱>

از این پسوردها میشه استفاده کرد، مثلا با استفاده از هش کردن که یکی از دوستام، به نام بیژن این برنامهٔ خط فرمانیش رو با بش نوشته.