منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

اسم رمز اوبونتو ۱۳.۱۰ مشخص شد؛ سمندر خوشمزه!

اگر کاربر اوبونتو باشید یا اخبار مربوط به آن را دنبال کنید حتما میدانید که هر نسخه از اوبونتو با یک اسم رمز منتشر خواهد شد و وظیفه این نام گذاری ها را مارک شاتلورث بنیان گذار اوبونتو بر عهده دارد. اما نام انتخاب شده خیلی هم بی ربط نیست و کم و بیش نشان دهنده ویژگی های آن نسخه نیز می باشد به طور مثال اوبونتو ۱۳/۰۴ که دیروز منتشر شد دم حلقه ای مشتاق نام دارد که نشان دهنده اشتیاق اوبونتو به وارد شدن به حوزه دستگاه های لمسی است.

\"جناب

نسخه بعدی اوبونتو ۱۳/۱۰ که احتمالا اواخر مهر ماه منتشر خواهد شد قرار است آغازی برای دستگاه های لمسی اوبونتویی نیز باشد. مارک شاتلورث درباره نسخه بعدی می گوید:

سمندر یکی از جادویی ترین مخلوقات است که شامل شاخص هایی قدرتمند و دست نخورده از طبیعت هستند که کاملا با حال و هوای دنیایی که حول اوبونتو لمسی شکل خواهد گرفت مطابقت دارد. نسخه بعدی شامل ظاهری زیبا و ساده (Unity Next) برنامه های جدید و بسته توسعه نرم افزاری اوبونتو می باشد به معنای دیگر اکوسیستمی که حول اوبونتو موبایلی شکل خواهد گرفت کاملا مانند مسیری که سمندر در آب حرکت می کند شفاف و بی عیب است. نام نسخه بعدی اوبونتو سمندر خوشمزه است که تجربه دلچسب را برای کار با تمامی دستگاه ها رقم خواهد زد.

نظر شما در مورد این اسم چیست و حدس میزنید نسخه بعدی اوبونتو چه ویژگی هایی خواهد داشت ؟



برچسب ها : , , , , ,