منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

افزونه anonymox و Hola Better Internet برای ورود به فیس بوک

facebook_logo_detailدرود

یکی از مشکلاتی که کاربران ایرانی لینوکس همیشه با آن مواجه بوده اند نبود یک ف +ی+ ل+ ت+ ر+ ش +ک++ ن مناسب برای استفاده از سایت هایی نظیر youtube و face book می باشد. از این رو تصمیم گرفتم که این مطلب رو برای کاربران لینوکس تهیه بکنم تا بتونن نهایت استفاده رو ببرن . این مطالب نتیجه ی زحمات و تلاش بسیار من در این زمینه بوده است و هم اکنون در اختیار دوستان قرار خواهد گرفت.

راه حل اول: یکی از فی+-+لتر+-+شک+-+ن های موجود برای لینوکس کریو هست که فقط برای اوبنتو قابل استفاده هست و برای استفاده در فدروا یا باید بسته ی deb این نرم افزار رو به rpm تبدیل کرد (با استفاده از نرم افزارهای موجود برای تبدیل بسته های خانواده دبیان به redhat و بالعکس) یا از طریق سورس کد کامپایل و یا نصب کرد.

راه حل دوم : نصب سیستم عامل آندروید و یا ویندوز به صورت مجازی توسط virtual box و سپس نصب برنامه های های hots+pot sheild  , free ++gate , psi+-+phone3 , … می باشد.

راه حل سوم : استفاده های از افزونه ها و اکستینشن های طراحی شده برای مرورگرهای fire fox و google chrome نظیر anonymox و Hola Better Internet می باشد.

البته راه های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند که بیشتر مختص به کاربران حرفه ای لینوکس می باشد و به همین جهت ساده ترین راه رو برای شما آموزش خواهیم داد.

افزونه anonymox یک افزونه رایگان می باشد که توسط تیم opean suse توسعه داده می شود و نسخه ی رایگان آن فقط قابل استفاده برای باز کردن سایت face book می باشد و برای دسترسی به سایت های دیگر باید آن را به نسخه پرمیوم ارتقاء دهید.

برای نصب در firefox باید به این صفحه مراجعه کرد و آن را در مرورگرfire fox نصب نمایید بعد از نصب افزونه و reset شدن مرورگر پیغامی در بالای مرورگر مشاهده خواهید کرد که باید برروی گزینه ی yes کلیک نمایید.

توجه داشته باشید که برای ورود به سایت فیس بوک باید حتما آدرس رو با https وارد نمایید به این صورت : https://www.facebook.com در صورتی که با http آدرس رو وارد بکنید نمی توانید به سایت دسترسی پیدا کنید.

افزونه Hola Better Internet نیز مشابه افزونه anonymox می باشد و فقط قابلیت باز کردن سایت فیس بوک رو داراست . وبرای دسترسی به سایت های دیگر باید آن را به نسخه پرمیوم ارتقاء داد.

برای نصب در google chrome باید به این صفحه مراجعه کرده و آن را نصب نمایید.

توجه داشته باشید که برای ورود به سایت فیس بوک باید حتما آدرس رو با https وارد نمایید به این صورت : https://www.facebook.com در صورتی که با http آدرس رو وارد بکنید نمی توانید به سایت دسترسی پیدا کنید.

تصویری از سایت فیس بوک :

Screenshot from 2014-03-26 00:41:45-fedorafans.com



برچسب ها : , , , , , , , , ,