منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

افزونه My Copyfixer برای فایرفاکس

خیلی با مزست :) دومین باره که از این وبلاگ یه چیزی میخونم که بعد تصمیم میگیرم خودم هم روش کار کنم. وبلاگ یک پزشک توی نوشته Copy Fixer، افزونه‌ای کوچک و کارا برای فایرفاکس و کروم | یک پزشک یه افزونه رو معرفی کرد، که من هم خوشم اومد. منتها اونچیزی نبود که میخواستم. اصل قضیه این بود که من لازم داشتم که بشه فرمت رو عوض کرد.
مثلا بشه به صورت لینک html عنوان و لینک صفحه ای که توش هستی رو کپی کنی، یا گاهی هم به صورت BBCode برای فرومها.(من همین الان برای نوشتن این پست، دو بار از این افزونه برای گذاشتن لینک استفاده کردم! خداییش راحت و مناسبه! گرچه همه حق و حقوق ایده مربوط میشه به نویسنده اصلی و همه این راحتی رو مدیون اونم!)
حقیقت هم اینه که اصولا دیدم منتظر نویسنده اصلی شدن یه کم حوصله منو سر میبره، در ثانی دوست داشتم برای خنده هم که شده یه افزونه برای فایرفاکس بنویسم، این شد که نشستم و این افزونه رو دوباره نوشتم، البته با این قابلیت اضافه که میتونه توی تنظیماتش فرمتهای دیگه ای رو هم قبول کنه…
البته بگم ایده مال اون بنده خداست که افزونه اولی رو نوشته، منتها من کاملا از نو این افزونه رو نوشتم.
نتیجه شد این (صفحه تنظیمات افزونه):

صفحه تنظیمات افزونه

صفحه تنظیمات افزونه

برای نوشتن این افزونه بعد از ظهر عید قربان رو پای کامپیوترم بودم :) گر چه چندان عجیب نیست، ولی مساله اینه که بعد از یه ماه، این اولین تعطیلی من بود!

افزونه توی لیست افزونه های فایرفاکس اومده، و میتونید از My CopyFixer :: Add-ons for Firefox بگیریدش!

البته این افزونه تایید نشده، یعنی یه مدتی طول میکشه تا تایید شه و وقت نصب هشدار نده. اگه مشکلی داشتید خیلی خوشحال میشم اینجا بگید.

امروز افزونه تایید شد :)



برچسب ها : , , , , ,