منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

اولین رادیو لینوکس فارسی و معرفی کتاب فارسی گیمپ

Radio Linux FM اولین رادیویی لینوکس هست که توسط جمعی از وبلاگ نویسان فارسی لینوکس کار ساخته شده است :

\"\"

لینوکس اف ام یک حرکت خودجوش از طرف جمعی از لینوکسی نویسان وبلاگستان فارسی است که به صورت غیر انتفاعی و بدون هیچ گونه وابستگی مالی یا معنوی فعالیت خود را از بهمن ماه ۱۳۸۸ آغاز کرده اند . برنامه های این رادیو اینترنتی به صورت هفتگی و در روز پنج شنبه ساعت ۸ شب تا ساعت ۱۱ شب به مدت ۳ ساعت برنامه خود را به منظور بسط و گسترش گنو/لینوکس و ترقیب کاربران به استفاده از نرم افزارهای آزاد و اوپن سورس برای علاقه مندان و مخاطبین خود پخش می کند .

برنامه های رادیو لینوکس اف ام اکثرا برای اطلاع رسانی و خبرهای دنیای گنو / لینوکس و نرم افزارهای آزاد و مطالب تحلیلی و گزارش و مصاحبه است و به دلیل شنیداری بودن کمتر به مباحث آموزشی می پردازد . ولی از طرفی هر یک از برنامه سازان این رادیو وبلاگی دارند که اگر شما یکی از کاربران تازه کار هستید و می توانید مطالب آموزشی را از وبلاگ های آنها دنبال کنید . همچنین جامعه های کاربری لینوکسی و انجمن های گفتگو جای خوبی برای یادگیری و یافتن راه حل مشکلات شماست . در این رادیو شما صرفا نقطه نظرات و دیدگاه های وبلاگ نویسان را خواهید شنید و آنها وظیفه ای در قبال یادگیری و مطالب آموزشی برای شنوندگان و مخاطبین نخواهند داشت .

برای ارتباط با رادیو چندین راه دارید ! اول ایمیل با آدرس و بعد از طریق گفتگوی مستقیم در کانال های با از کانال تیم برنامه سازان خوشحال می شود با مخاطبین خود در تعامل باشد و از دیدگاه ها و نقطه نظرات شما مطلع شود.

در اولین برنامه و اولین خبر این رادیو که توسط جادی اجرا میشود کتاب گیمپ و سایت گیمپ فارسی معرفی میشود . برای دریافت فایل آرشیو می توانید به سایت مراجعه کنید . همچنین سایت Gimp.ir آرزوی هرچه بهتر شدن و گسترش این پروژه را دارد .



برچسب ها : ,