منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

اوپن سورس در برنامه پلاک ۱۸/۳۰ شبکه رادیویی استان اصفهان

چند سال پیش، حدود ۳ سال قبل با تعدادی دوستان فعال در زمینه لینوکس و اوپن سورس رادیو اینترنتی را شروع کردیم با اسم Linux FM که به صورت پیوسته حدود یک سال و نیمی به فعالیت خودش ادامه داد تا اینکه بنا به دلایلی که اینجا جای صحبت از آن نیست، این رادیو برای همیشه خاموش شد. یاد و خاطره اون زمان‌ها و تجربه ساخت پادکست و اجرای زنده رادیو اینترنتی باعث شد از اول امسال من این جسارت را داشته باشم که باز هم این حرکت را به صورت حرفه‌ای تر ادامه بدهم و برنامه‌ای با همان موضوع قبلی در Linux FM در شبکه رادیو سراسری استان اصفهان ادامه بدهم.

url

از این پس روز‌های دوشنبه ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در برنامه “پلاک ۱۸/۳۰” من اجرایی خواهم داشت با موضوع “اوپن سورس و متن باز” و هر هفته در مورد موضوعی در همین رابطه صحبت خواهم کرد. اولین بخش این رشته برنامه با موضوع آشنایی اولیه با اوپن سورس و متن باز این هفته دوشنبه ۱۹ فروردین ۹۲ پخش شد که در صورت قراردادن فایل صوتی برنامه در اختیار من توسط صدا و سیما اصفهان آنرا بر روی همین صفحه منتشر خواهم کرد.

در هر صورت اگر تمایل دارید با اوپن سورس و متن باز بیشتر آشنا شوید میتواند همراه من این رشته برنامه را هر دوشنبه بین ساعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در برنامه پلاک ۱۸/۳۰ دنبال کنید. فرکانس رادیویی شبکه استانی اصفهان بر روی موج اف.ام ۹۵٫۰ مگاهرتز و بر روی موج ای.ام ۸۳۷ کیلوهرتز میباشد. همچنین از طریق این لینک میتوانید به صورت آنلاین و تنها داشتن نرم افزار VLC (اوپن سورس و آزاد) به رادیو گوش دهید.



برچسب ها : , , , , , ,