منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

بازگشت سایت با امیدی بیشتر

زمانی که فعالیت سایت را پس از تغییراتی شروع کردیم، در مطلبی تحت عنوان بازگشتیم به بهانه‌ی شروعی دوباره … اشاره کردیم که سایت به دلیل پاره‌ای از مشکلات ریزودرشت به وجود آمده با رکود مواجه شده و قرار بود تا سایت فعالیت دوباره خود را با پشت‌کار بیشتر از سر گیرد. اما باز همان مشکلات به نحوی دیگر گریبان گیر سایت شد، و حجم فعالیت و تعداد مقالات ارسالی در لینوکس ریویو به‌شدت کاهش یافت. بااین‌وجود دوستان همیشه همراه، سایت را دنبال نموده و منتظر مقالات جدید از طرف ما بودند و با نظرات خود انگیزه‌ی فعالیت را در ما دوچندان می‌نمودند. باوجود سختی‌های موجود در این کار مشکلات شخصی نویسندگان قدیمی! تصمیم به این گرفتیم که سایت را مجدد احیا کرده و به‌روزهای اوج خود برگردانیم.

article-writer-job-author-blog-post

رویکرد جدید:

باوجود این‌که روند انتشار مطالب و فعالیت سایت به‌شدت روندی سینوس واری را پشت سر گذاشته است و شاهد فراز و نشیب‌های فراوانی در سایت بوده‌ایم. خوشبختانه هیچ‌گاه سایت به بن‌بست نرسیده و بعد از مدتی رکود شاهد شروع فعالیت سایت بوده‌ایم. باوجود آنکه به شخص چنین موضوعی رانمی پسندم، راه‌کارهایی را برای این موضوع در نظر گرفته‌ام که به بهبود کمی مقالات سایت منجر خواهد شد.
یکی از این راه‌حل‌ها افزایش گستره‌ی فعالیت وب سایت در پوشش دادن عناوین خبری و مقالات آموزشی است، که شامل هر چیزی خواهد بود که در قالب نرم‌افزارهای آزاد و متن‌باز بگنجد.. به بیان روشن‌تر تمامی نرم‌افزارهای متن‌باز و آزاد تحت پوشش این وب‌سایت بوده و مطالب خبری و آموزشی در بازه‌ی مشخص شده منتشر خواهند شد.
دومین راه‌حل استفاده از نویسندگان مهمان و پاره‌وقت در سایت است که هر از چندگاهی مطالبی را به‌وسیله‌ی پست الکترونیکی یا به وسیله‌ی این صفحه برای ما ارسال می‌کنند. این نویسندگان مطالب خود را برای ما ارسال کرده و ما پس بررسی سطح کیفی و ایجاد تغییراتی در آنان، مطالب ارسالی را منتشر خواهیم کرد. به این منوال سایت مطالبی را به‌صورت گزینشی از مطالب نویسندگان مهمان نیز منتشر خواهد کرد.

ScreenShot1

دعوت به همکاری:

همانند اکثرسایت هایی که در ایران در ضمیمه‌ی فن‌آوری اطلاعات و اخبار روز در این موضوع فعالیت می‌کنند، اکثر اخبار این دنیا و به دنبال آن اخبار و اتفاقات دنیای FOSS, وابسته به اخیرا سایت‌های انگلیسی‌زبان می‌باشند که دسترسی راحت‌تری به اخبار روز دنیای فن‌آوری دارند. بنابراین برخورداری از دانش در ترجمه‌ی متون تخصصی این حوزه یکی از پیش‌نیازهای همکاری با این سایت می‌باشد.
به‌جز مواردی که به‌صورت چند سطری و برای اخبار این حوزه تهیه‌شده‌اند، مواردی چون بررسی‌ها و مقالات آموزشی نیز در این سایت وجود دارند که معمولاً توسط خود نویسندگان نوشته می‌شوند و دارای ویژگی‌های زیر هستند:

  • لحن مناسب
  • ساختار مناسب
  • جمع‌بندی
  • عدم جانب گیری

به‌این‌ترتیب اگر در خود این ویژگی را می‌بینید که با توجه به شرایط فوق، می‌خواهید به همکاری ما بپردازید دست شمارا به گرمی می‌فشاریم. علاقه‌مندان به همکاری با ما می‌توانند با اما تماس بگیرند. در بخش موضوع ایمیل فقط کلمه “همکاری” را قید کنید و مطمئن شوید که موارد زیر را در ایمیل آورده‌اید:

  • نام و نام خانوادگی
  • مدرک تحصیلی و سن
  • سیستم‌عامل مورداستفاده و سطح دانش شما از کامپیوتر

بعد از این‌که تمام موارد بالا را بررسی کردیم از شما تقاضا می‌کنیم که متنی آزمایشی را برای ما ارسال کنید تا سطح کیفی شما برای ما مسجل شود.

حمایت مالی:

همان‌طور که می‌دانید هزینه‌های نگهداری و انتشار مطالب در یک وب‌سایت که مطالب خود را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد روی دوش اعضای سایت می‌باشد. درصورتی‌که مایل بودید ازلحاظ مالی ما را پشتیبانی نمایید تا با پشتوانه‌ی بیشتری به ارائه خدمات بپردازیم، می‌توانید کمک‌های مالی خود را از طریق صفحه‌ی مشارکت و پشتیبانی پرداخت کنید.

5 دیدگاه برای این نوشته:

  1. مجتبی:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ ممنون بابت زحمتی که می‌کشید.
    فقط اگه روزی یه پست یا دو سه روزی به پست بذارین بهتر از این هست که روزی چندتا پست بذارین ولی بعد یه مدت بشه دو سه هفته ای یه پست.
    امیدوارم موفق باشید
  2. امین:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ به امید برگشتن به روزایی که سایت بروز میشد!
    متاسفانه به خاطر مشکلاتی که واسه اوبونتوی من پیش اومد راهم بسته شد واسه کشف های بیشتر توش! :(
    خیلی علاقه به همکاری داشتم!
  3. انتظار:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ خیلی خوبه
    قالب LUCID هم یکی از قالب های خوبه الگانت هستموفق باشید
  4. تنها:
    ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ علاوه بر برخورداری از دانش در ترجمه‌ی متون تخصصی، داشتن نمره بالای 18 در درس املای دوره راهنمایی رو هم شرط بذارید :Dخیلی خوبه که دوباره به راه افتاد. ان شا ا… که اینبار چرخش طولانی بچرخه.
  5. پویش داده نوین:
    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ آرزوی موفقیت برای تیم Linux Review.

ارسال نظر سریع



برچسب ها : ,