منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

برای نخواستن هم آزاد نیستیم!

متاسفانه من گول تبلیغات ADSL مخابرات رو خوردم و مدتیه که از این سرویس استفاده میکنم. فیمت ارزون تر این سرویس در مقایسه با سرویس های دیگه باعث شد ترغیب بشم تا ازش استفاده کنم. 
متاسفانه یکی از بی کیفیت ترین چیزهاییه که تجربه کردم. گاه و بی گاه قطع میشه. زنگ میزنم پشتیبانی و اونجا یه عده آدم بی تربیت از خود راضی و بی سواد نشستن و در این حد بلدن بگن که مشکل از طرف ما نیست! فوقش بگن مودم رو خاموش روشن کنید!
یه بار ۱۲ روز اینترنت قطع  بود تا اینکه شخصا سه بار رفتم خود شرکتشون نشستم تا مشکلم حل شد.
حالا رفتم سایتشون که تازه راه افتاده ببینم چی داره، قسمت سوالات متداول رو میخونم، نوشته:

بعد از فعال شدن اینترنت خط شما، اگر قبل از اتمام یک دوره اقدام به جمع آوری کنید، مبلغ ۵۰۰۰ تومان جریمه می شوید. برای بعضی از تعرفه ها در شرایط خاص جریمه در نظر گرفته شده است که آن را می توانید هنگام تغییر تعرفه در قسمت توضیحات مشاهده کنید.

یعنی اگه از سرویس مزخرف ما راضی نیستید حق ندارید آزادانه انصراف بدید. ما شما رو جریمه میکنیم اگه بخواید برید! 
جالبه! آزادانه انتخاب میکنیم که از سرویس‌شون استفاده کنیم، اما اگه خوشمون نیومد آزادانه نمیتونیم بابت چیزی که براش پول هم میدیم، استفاده نکنیم!