منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب ایران

اگر پیگیر برگزاری همایش‌ها در چند وقت گذشته باشید، حتما خبر دارید که اولین همایش تخصصی نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران در اسفند ماه ۱۳۹۱ برگزار شد. حالا بعد از چند ماه اولین جشنواره سالیانه نرم افزارهای موبایل و موبایل وب با هدف شناخت و انتخاب بهترین آثار نرم افزاری در ایران شروع به کار کرده است.

جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران

میلاد احرامپوش دبیر این همایش در این رابطه می‌گوید:

بعد از برگزاری اولین همایش اپلیکیشن‌های موبایل و موبایل وب و استقبال بسیار خوبی که از این همایش از سوی برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان صورت گرفت و با توجه به جای خالی جشنواره‌ای مرتبط با اپلیکیشن‌های موبایل و موبایل وب تصمیم گرفتیم در جهت ایجاد یک رقابت سالم و پویا جشنواره‌ای با این نام بنا نهاده و سعی کنیم با استفاده از نظرات کارشناسان خبره در این امر، موجبات پیشرفت و تعالی این حوزه از فناوری اطلاعات را فراهم نماییم. امید است با کمک علاقه‌مندان و برنامه‌نویسان ایرانی به این مهم دست یابیم.


در صورتی که از توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای موبایل هستید یا سایتی مناسب موبایل طراحی کرده‌اید فقط تا ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۲ برای شرکت دادن برنامه یا وبسایت خود درجشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل وب ایران فرصت دارید.

راهنمای شرکت در بخش نرم‌افزارها و راهنمای شرکت در بخش موبایل وب را هم مطالعه کنید.


فید کاوشگر مشترک فید اصلی کاوشگر شوید تا حتی یک مطلب را از دست ندهید!


تبلیغات در گوگل



برچسب ها : ,