منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

دوباره سلام جهان!

از نتایج اعتماد به تکنولوژی میشه به این مورد اشاره کرد که نوشته های وبلاگ شما بعد از تقریبا دو سال نوشتن در عرض یک شب به فا ببخشید به فنا بره. بعله… خلاصه ای از شرح ماوقع اینه که چون بنده روی host (سرویس دهنده وب) که یک شرکت انگلیسی هست چندتا دامنه داشتم که دو سه تاشون .ir بودند، و از اونجایی که این شرکت از نرم افزار cpanel برای مدیریت استفاده میکنه، و باز از اون جایی که این نرم افزار لعنت الله علیه، ایران و دامنه های ایرانی رو تحریم کرده، شرکت محترم متوجه این موضوع میشه و در عرض چند ثانیه، زحمات سه ساله شما رو به همون میده. و یک فایل میده که این بکاپ سایتت. بیا بردار برو پولت رو هم میدیم.

ما بکاپ رو پیر شدیم و دانلود کردیم. موقع اینکه خواستیم دوباره سایت رو راه بیندازیم موجه شدیم که ای دل غافل database ها کجان پس؟! تو نگو نرم افزار بکاپ مشکل (باگ) داشته و اون ها رو بکاپ نگرفته. شرکت فوق الذکر هم فرمود که ای وای تو رو خدا ببخشید مامانم اینا. ما هم نمی دونستیم. ببخشید کاری نمیشه کرد!

بنابراین، این شد که دارید میبینید. خانه و کاشانه مان را با هوا یکسان کردند. الان هم هیچی نداریم. قصد دارم مطالب گذشته رو از طریق گوگل ریدر جمع آوری کنم.

من شرمنده ی همه ی کسایی که اینجا کامنت گذاشته بودند هستم…

لطفا بیاید اینجا و کامنت بذارید تا لینکتون کنم دوباره.