منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

سیستم‌عامل کرومیوم روی تبلت نکسوس ۷

انگار نکسوس ۷ می خواهد تمامی سیستم عامل های آزاد را تجربه کنه و این بار بعد از اوبونتو ، برادر جدید اندروید یعنی کرومیوم بر روی آن نصب شده است. کرومیوم نسخه متن باز سیستم‌عامل کروم گوگل به‌حساب می‌آید.(با مرورگر های این شرکت اشتباهشان نگیرید)

\"chromium-nexus7.jpg\"

هر چند اندروید یکی از بهترین سیستم عامل های اسمارت فون ها و تبلت ها به حساب می آید اما کسانی هم هستند که دوست دارند سیستم عامل های دیگری را روی تبلت ها امتحان کنند و نکسوس ۷ یک انتخاب عالی است.

نصب کرومیوم روی نکسوس ۷ به آن قابلیت‌هایی نظیر استفاده از تمام اپلیکیشن‌های موجود برای کروم را می‌دهد و این ویژگی بارزی برای بسیاری از افراد به حساب می‌آید.

پورت شدن این سیستم‌عامل هنوز همراه با اشکلات مختلف است و هنوز آموزش معتبری برای نصب منتشر نشده  و احتمالا مدتی زمان می‌برد تا در صورت علاقه بتوانید از کرومیوم روی نکسوس ۷ خود استفاده کنید.

2 دیدگاه برای این نوشته:

\"نظر

  1. \'\'gimp:
    ۰۹ آبان ۱۳۹۱ آندروید سیستم عامل خوبیه ولی برا ویندوزباز ها اصلا بویی از آزادی نبرده اما در مورد کرومیوم یه سیستم عامل ابری به درد ایران نمی خوره
  2. \'\'حسینی سید حسین علی:
    ۰۹ آبان ۱۳۹۱ راستی آقای گیمپ شما از بچه های گیمپ فارسی هستین ؟‌ من سایتتون رو لینک کردم اگر دوست داشتین ما رو لینک کنین در مورد رفع مشکل انگلیسی نمی دونم

The post سیستم‌عامل کرومیوم روی تبلت نکسوس ۷ appeared first on لینوکس سیزن.



برچسب ها : , , , , ,