منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

سیستم عامل اوبونتو 11.04

اوبونتو ( ubuntu ) یک سیستم عامل سریع و امن است که طرز استفاده از آن خیلی ساده است. در نگارش 11.04 از این سیستم عامل لینوکسی دوست داشتنی تعدادی امکانات جدید اضافه شده است که در این مطلب از تورتک به آن ها می پردازیم.

 

امکانات جدید اوبونتو 11.04

نوار The launcher : در این نسخه از سیستم عامل اوبونتو در کنار صفحه نمایش یک نوار برای دسترسی آسان به برنامه های مختلفی که بر روی سیستم خود نصب کرده اید وجود دارد. کافیست تا موس خود را به سمت چپ تصویر ببرید تا این نوار آشکار شود. همچنین می توانید این نوار را کاملاً سفارشی سازی کنید و به آن برنامه های مورد علاقه خود را بیفزایید.

\"امکان

 

قسمت The dash : این قسمت با کلیک بر روی آرم اوبونتو در گوشه بالایی سمت چپ تصویر نمایش پیدا می کند و در آن می توانید براحتی بدنبال برنامه ها و فایل های خود بگردید. با ظاهر شدن قسمت dash می توانید Launcher خود را هم ببینیم و با زدن دکمه Esc بر روی صفحه کلید خود هر دوی آن ها را ببندیم.

\"کار

 

قسمت Workspaces : این قسمت نیز دستخوش تحولات جالبی شده است. با این امکان شما می توانید از میز کار های مختلفی برای انجام کارهای خود در کنار هم استفاده کنید. همچنین به شما این امکان داده می شود تا یک سند را با کلیک کردن و کشیدن به میز کار دیگر آن را انتقال بدهید در میان میزکارهای خود و به راحتی امور خود را انجام دهید.

\"میز

دانلود سیستم عامل Ubuntu 11.04

دریافت نسخه 32 بیتی : دانلود ( تعداد دانلود : 451 )

دریافت نسخه 64 بیتی : دانلود ( تعداد دانلود : 238 )



برچسب ها : , , , ,