منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

عضو جدید و فعال سایت

مدتیه که سایت تغییرات زیادی داشته و این رو مدیون زحمت دوست عزیزمون آقای علی نعمت اللهی هستیم !

آقای نعمت اللهی نسبت به سنی که دارن آینده ی خیلی خوبی در پیش رو خواهند داشت و برای ایشون آرزوی موفقیت می کنم.

از ایشون خواستم تا زندگی نامه ی کوچیکی از خودشون آماده کنن تا با ایشون بیشتر آشنا بشیم

برای من که خیلی خیلی جالب بوده و امیدوارم برای شما هم باشه !

مهارت های ایشون رو از زبان خودشون میشنویم :

علی نعمت‌اللهی

متولد ۳۰/۶/۱۳۷۶

محل زندگی: شهرستان آباده در استان فارس

۳ , ۴ ساله بودم که کامپیوتر وارد خونمون شد. اون موقع چیز زیادی بلد نبودم. در حد روشن و خاموش کردن کامپیوتر و اجرای یه بازی. بعد ها (حدود سوم دبستان) شروع کردم به یادگیری پاورپوینت و الان دیگه با جرئت میتونم بگم چیزی از این نرم افزار نیست که ندونم.

هیچ وقت از یادگیری فوتوشاپ خوشم نیومد ؛ حتی چند بار هم سراغش رفتم اما حوصله یادگرفتنش رو نداشتم. بجاش از دوم راهنمایی شروع به یادگیری ۳DMAX کردم. تا الان هم چندتا انیمیشن در حد یک دقیقه صرفا برای آموزش ساختم.

تابستون دو سال پیش روبوتیک رو یادگرفتم و یک ربات جنگجو و یک تعقیب خط.

تابستون سال قبل شروع به یادگیری C# کردم و طی مدرسه هم با جوملا و وردپرس کار کردم (بیشتر وردپرس) چند ماه پیشMac OS رو روی PC خودم نصب کردم و واقعا لذت بردم از این همه کار گرافیکی. با ویندوز و برنامه هاش هم آشنایی خیلی زیادی دارم اما هنوز خیلی چیزا هست که از ویندوز بلد نیستم.

تابستون امسال هم دست از سر کامپیوتر بر نداشتم. تیر ماه روی طراحی سایت کار کردم. مرداد تا اواسطش مشغول ساخت نرم افزاری برای قسمت پرورشی مدرسمون بودم تا تمام کارهای پرورشی مدرسه رو با کامپیوتر انجام بدن.بعدش هم مشغول طراحی سایت لینوکس سیزن شدم.

۱۸ خرداد اولین پادکستم رو گفتم و تا الان ۴ تا پادکست گفتم.یه سایت هم زدم برای آموزش مهارت های کامپیوتر که توش همین چیزایی رو که تا حالا یاد گرفتم رو آموزش میدم.

Www.pcamooz.tk

و چی شد که سراغ گنو/لینوکس و اوبونتو اومدم

یه بار به صورت کاملا اتفاقی تلویزیون رو روشن کردم , شبکه آموزش و از شانس من صفر و یک بود که کارشناسش داشت در مورد گنو/لینوکس می گفت.منم هر جوری بود یه سی دی اوبونتو گیر اوردم و با هزار جور بدبختی موقع پارتیشن بندی اوبونتو رو نصبیدم. خوب اولین بار بود که اوبونتو نصب می کردم و نمی دونستم swap و بقیه اصلا چی هستن واسه همین برام سخت بود.اما هیچی سخت تر از نصب Mac os نبود! اما به خاطر نیاز به نرم افزار های ویندوز , به ویندوز برگشتم ):

حالا دوباره سراغ اوبونتو اومدم.چرا؟ چون می خوام قبل از دانشگاه حتما این سه کار رو یاد بگیرم

۱. هک

۲. ساخت سیستم عامل(یا از ابتدا یا توزیعی از لینوکس)

۳. ساخت تبلت اوبونتو یا اوبونتب

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تبلت اوبونتو به این آدرس مراجعه کنید:

http://forum.ubuntu.ir/index.php/topic,38957.0.html

البته فکر نکنین دانش آموز تنبلی هستم و فقط پای کامپیوترم! تا حالا تو امتحان های قلم چی چند بار رتبه ۱ کشوری شدم و تا سوم راهنمایی معدلم ۲۰ بوده. امسال هم میرم دوم رشته ریاضی.

 \"\"

15 دیدگاه برای این نوشته:

\"نظر | مشاهده‌ 10 نظر دیگر

  1. \'\'پیام:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ سلام! خیلی از زندگی نامه علی جان خوشم اومد. می دونید یه جورایی من و ایشون به هم شبیهیم: من از 5 سالگی کامپیوتر داشتم، همیشه هم پای کامپیوترم ولی تا حالا معدلم 20 بوده، متولد 25/01/1376 هستم، الان هم به طراحی وب مشغولم، به تمام کارهایی که ایشون علاقه دارند منم علاقه دارم!!! ببینم عجیبه یا نه؟
  2. \'\'حسینی سید حسین علی:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ سلام پیام بله برای من هم خیلی جالبه ! شکی نیست که شما هم آینده ی درخشانی خواهید داشت . شخصا خیلی دوست دارم که افرادی مثل شما و علی رو در سایت داشته باشیم اگر دوست داشته باشین می تونیم همکاری کنیم وبلاگتون فیل...ت..ره و نشد ببینمش
  3. \'\'علی نعمت اللهی:
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ جالب و عجیب امیدوارم شما هم تو زندگیتون موفق باشید
  4. \'\'علیرضا جهانی فرد:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ سلام موفق باشید خیلی جالب بود و اصلا انتظار همچین روزمه ای از شما رو نداشتم امیدوارم موفق باشید
  5. \'\'علی نعمت اللهی:
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ همچنین شما (:

The post عضو جدید و فعال سایت appeared first on لینوکس سیزن.



برچسب ها : , , ,