منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

فراخوان ارسال مشخصات ارائه برای جشنوارهٔ روز آزادی نرم‌افزار ۱۳۹۵ در تهران

روز آزادی نرم‌افزار (SFD) روزی است که طرفداران نرم‌افزار آزاد، آن را جشن می‌گیرند. هدف اصلی این جشن‌ها، معرفی مفهوم نرم‌افزار آزاد به دیگران و تشویق آن‌ها به استفاده از آن است.

امسال جشنوارهٔ روز آزادی نرم‌افزار تهران مورخ ۸ مهر ۱۳۹۵ از ساعت ۹ تا ۱۷ در دانشگاه صنعتی شریف، در دو بخش عمومی و کارگاه‌ها و با محوریت معرفی، ترویج، افزایش کاربرد و استفاده، جذب مشارکت و حمایت جامعه و تولید در زمینهٔ نرم‌افزار آزاد برگزار خواهد شد. همانند دوره‌های پیشین شرکت در این جشنواره بدون هیچ محدودیتی برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

علاقه‌مندان می‌توانند موضوعات پیشنهادی خود را در زمینه‌های تخصصی و عمومی نرم‌افزار آزاد یا دانش آزاد برای بخش همایش، پوستر یا کارگاه‌ها تا تاریخ ۳ مهر از طریق فرم ارسال مشخصات ارائه ثبت کنند. برای اطلاعات بیشتر دربارهٔ روش انتخاب و سنجش علمی ارائه‌ها و موضوعات پیشنهادی صفحهٔ معیارهای سنجش علمی ارائه‌ها را مطالعه کنید.

هزینه‌های این جشنواره از طریق "حمایت مالی داوطلبانهٔ افراد (دونیشن) و کمک اسپانسرها تأمین می‌شود. شما هم می‌توانید برای کمک به تأمین هزینه‌های این جشنواره حمایت مالی کنید. فهرست حامیان مالی و مبلغ حمایت شده به همراه ریز هزینه‌ها در صفحهٔ معرفی حامیان مالی درج می‌گردد. به خاطر داشته باشید که حمایت شما بیش از مبلغ آن برای جامعه نرم‌افزار آزاد سودمند خواهد بود.

به امید دیدار شما در جشنوارهٔ روز آزادی نرم‌افزار

منبع اصلی خبر

Google+ Google+ Google+


دیدگاه‌ها: (۱)

2 <سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲>

امید دیدار شما در جشنوارهٔ روز آزادی نرم‌افزار