منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

لینوکس در وسایل جمعی

\"Panasonic

چند وقت پیش در تنظیمات تلویزین ویرا پاناسونیک داشتم گشت و گزار می کردم که در بخشی دیدم نوشته شده سیستم عامل این تلویزیون لینوکس است، کنجکاو شدم و در اینترنت به دنبال این موضوع گشتم ولی متاسفانه هیچ چیز در این رابطه پیدا نکردم! حتی در خود سایت پاناسونیک هم در رابطه با این موضوع هیچ چیز گفته نشده!

خیلی خوبه که از این سیستم عامل در تلویزیون ها، موبایل‌ها و وسایل دیگر داره استفاده می‌شه، همونطور که می‌دونید موبایل‌هایی با سیستم عامل لینوکس به بازار عرضه شده نام این سیستم عامل که برپایه‌ی لینوکس است و توسط گوگل پایه گزاری شده اندروید است که تونسته بازار خوبی رو ازآن خودش کنه! اگه گوشی فوق‌العاده آی‌فون رو نداشتم حتما یکی از این گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید رو تهیه می کردم!

در حال حاضر هم تلویزیون‌هایی ارایه شده که قابلیت اتصال به اینترنت دارند! به نظر من بهتر است برای ویروسی نشدن و مشکلاتی از این قبیل روی این تلویزیون‌ها سیستم عامل لینوکس ریخت.
همه می‌دونیم که لینوکس روز به روز در حال پیشرفته و به راحتی می‌شه اون رو پیشرفت داد و به اون چیزی که می‌خواهید تبدیل کرد، جالب است بدانید ایده‌ی موبایل‌هایی که می‌توان صفحات آن را شخصی سازی کرد نیز از سیستم عامل لینوکس گرفته شده است.

اگر شما چیزی در رابطه با سیستم عامل تلویزیون ویرا پاناسونیک پیدا کردید ممنون می‌شوم به من هم اطلاع بدید.
عکس گرفته شده توسط خودم



برچسب ها :