منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

مایک شاور بار دیگر موزیلا را ترک کرد

مایک شاور، نائب رئیس استراتژی فنی در موزیلا، اعلام کرده است که بعد ۶ سال همکاری با این بنیاد غیرانتفاعی، آن را ترک می‌کند. «الان زمانی است که باید از موزیلا بگذرم، جایی که ۶ سال در کنار مردمی باور نکردنی، که کارهای باورنکردنی‌ای در وب میکردند، رو سپری کردم» اینها سخنان شاور است، وی اضافه می‌کند که نمی‌داند در آینده برای او چه پیش خواهد آمد.

\"\"

شاور یکی از موسسین بنیاد موزیلا در سال ۱۹۹۸ بود، اما در سال ۲۰۰۰  آن را برای دستیابی به فرصت‌های بهتر ترک کرد. او در سال ۲۰۰۶ مجددا به موزیلا برگشت و در این زمان با جامعه‌ی داوطلبان موزیلا درگیر بوده است. شاور می‌گوید که «خیلی خیلی خیلی حرف‌ها هست که باید زد» درباره زمانی که در موزیلا بود اما «این برای بعد است».

شاور یکی از تازه‌ترین تغییرات در اعضای بلندپایه موزیلا است. سال گذشته مدیرعامل موزیلا، جان لیلی از کارش کناره‌گیری کرد و جای خود را به گری کواکس داد، و در سال جاری رهبر فایرفاکس، مایک بلتزر از کار خود برای همکاری در یک شرکت پایش داده‌های لرزه‌نگاری کناره‌گیری کرد. بالتزر درباره شاور گفته است «من شغلی که الان دارم رو نمی‌تونستم بدست بیارم، و مردی نبودم که امروز هستم، مگر با چیزهایی که از شاور یاد گرفتم.»

(منبع)



برچسب ها : ,