منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

مدیریت دیسک های نوری با Silicon Emprie

\"SEرایت کردن اطلاعات روی یک دیسک، مشاهده تصاویر، گوش دادن به آهنگ و … از کار های عادی و تقریبا روزمره محسوب میشن. اما به لحظه ای فکر کنید که قرار این کار ها رو با هم انجام بدید. تعداد برنامه های باز شده زیاد میشن، درسته؟ برنامه ای که تمام این امکانات رو با هم در اختیار بزاره، خیلی راحت خودش رو در لیست برنامه های مورد علاقه کاربران قرار میده. به همین دلیل هست که Silicon Empire با اولین اجرا، در پنل نرم افزار های مورد علاقه جا خوش کرده.

Silicon Empire یک نرم افزار برای مدیریت CD ها، DVD ها و دیسک های Blu-ray هست که کار کردن با اون بسیار بسیار لذت بخشه. این نرم افزار در کنار این کاربرد های مدیریتی بر روی این دیسک ها، امکانات و ویژگی های دیگری هم داره که در این پست به بخش کوچکی از اون ها میپردازیم:

\"SE

  • اجرای همزمان نرم افزار ها

این ویژگی منحصر بفرد به SE این امکان رو میده تا بتونه در آن واحد، برنامه های متفاوتی رو درون خودش به اجرا در بیاره. یعنی خیلی راحت تر از اون چیزی که فکر کنید، میتونید بصورت همزمان آهنگ گوش بدید، دیسک رایت کنید، از دیسکی کپی بگیرید، به مشاهده عکس ها و تصاویرتون بپردازید، و ….

  • ساختن و کپی گرفتن دیسک ها نوری

همانطور که قبلا هم اشاره شد، با این نرم افزار به راحتی هرچه تمام تر میتونید دیسک رایت کنید و همچنین میتونید دیسک ها رو در سیستم خود ذخیره کنید.

\"SE

انتخاب فایل ها برای رایت کردن دیسک

\"SE

گزینه های رایت دیسک

  • پشتیبانی از انواع دیسک های نوری

SE از تمامی نوع های دیسک های نوری استاندارد مانند CD, DVD(+R), DVD(-R), Blu-Ray و همچنین دیسک های با قابلیت رایت دوباره پشتیبانی میکنه.

  • مونت کردن ایمیج ها

با این قابلیت فوق العاده SE شما قادر خواهید بود تا براحتی هرچه تمام تر ایمیج ها رو مونت و یا اون ها رو از مونت خارج کنید. این کار با استفاده از SE بقدری سریع، راحت و بی نقص انجام میشه که کار رو برای تمامی کاربران راحت میکنه.

  • قابلیت پخش موسیقی

همچنین این نرم افزار و پخش کننده موسیقی های ساده و قدرتمند خودش، به شما این امکان رو میده تا در حین انجام عملیاتی نظیر رایت کردن دیسک، با گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه ی خود لذت ببرید.

\"SE

معرفی مسیر آهنگ

\"SE

پخش کننده موسیقی

  • مشاهده تصاویر

مرور تصاویر و عکس های سیستم، از دیگر امکانات این نرم افزار خارق العادست که لذت کار با اون رو چند برابر کرده.

\"SE

مشاهده ی تصاویر

  • و…….

فکر میکنم حالا شما هم بی صبرانه منتظر کار با این نرم افزار باشید. برای دانلود این نرم افزار میتونید با مراجعه به سایت Silicon Empire ، از قابلیت های فوق العاده این نرم افزار رایگان استفاده کنید.


\"SE

روزی که مصاحبه بردیا دانشور ( خالق Silicon Empire) رو در مورد این نرم افزار خوندم، بدون این که لحظه ای صبر کنم اون رو دانلود و نصب کردم. وقتی برنامه رو اجرا کردم،به معنای واقعی کلمه شگفت زده شدم. واقعا این نرم افزار به بهترین شکل ممکن در حد و اندازه های یک نرم افزار بین الملی طراحی و عرضه شده. من با نرم افزار های فارسی و ساخت برنامه نویسان ایرانی زیادی کار کردم اما این نرم افزار واقعا در سطح بالاتری از بقیه قرار داره. یجورایی در بین تمامی اون نرم افزار ها، شاهزاده پارسی حساب میشه.

سرعتش عالیه، پلایرش خیلی قوی عمل میکنه، نرم افزار نمایش عکسش عالی عمل میکنه. با این که خیلی قویه اما کار باهاش خیلی لذت بخش و ساده هست. امیدوارم که بردیا دانشور، همینجور که در ارائه این نرم افزار خیلی موفق عمل کرد، در ادامه راه هم با همین قدرت پیش بره و در نسخه های بعدی از این نرم افزار شاهد امکانات و قابلیت های فوق العاده ی دیگری باشیم.



برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,