منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

مراسم انتشار اوبونتو ۱۳.۰۴

بالاخره یک مراسم داریم که هم در مورد نرم افزار آزاد و هم در مورد انتشار اوبونتو ۱۳.۰۴ است. این همایش توسط مسئولین سایت معروف اوبونتو پارسی تدارک دیده شده. مهدی حسن پور، مدیر پرتلاش سایت اوبونتو پارسی، در این باره می نویسد:

خوب طبق روال همیشه با هر انتشار اوبونتو ما یه مراسم، گردهمایی، همایش، دورهمی و خلاصه برنامه‌ای داریم، گاهی فقط برای گپ و گفتگو و گاهی هم همایشی بزرگ. این‌بار قراره با همکاری بر و بچه‌های بسیار خوب انجمن ACM دانشگاه تهران و همت و کمک شما دوستان یه همایش پر و پیمون برگزار کنیم \":)\" کِی؟ پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ از ساعت ۹ صبح کجا؟ تهران – خیابان کارگر شمالی – بالاتر از خیابان جلال آل احمد – دانشکده‌ی فنی دانشگاه تهران – آمفی تئاتر ساختمان مرکزی لطفا: ۱. حتما در همایش حضور داشته باشید. حضور شما و هم‌صحبتی با شما مایه افتخار و انگیزه ماست. ۲. اگر مایلید در این همایش ارائه‌ای داشته باشید زودتر ما رو در جریان قرار بدید. ۳. تا حد امکان در مورد این مراسم اطلاع‌رسانی کنید و از دوستانتون هم دعوت کنید تا حضور داشته باشند. ۴. اگر احیانا شرکت، موسسه، نهاد، ارگانی رو می‌شناسید که مایل هست از این همایش حمایت کنه ما رو در جریان قرار بدید. برای تماس از طریق ایمیل به منظور ارسال ارائه، انتقاد و پیشنهاد میتونید به آدرس saeid.zebardast[AT]gmail.com ایمیل بزنید. برای اطلاع‌رسانی بیشتر: https://www.facebook.com/events/477910172280269 http://loco.ubuntu.com/events/ubuntu-ir/2385-linux-conference-and-ubuntu-1304-release-party

همون طور که دیدید برای تماس با مسئولین همایش می تونید به saeid.zebardast[AT]gmail.com رایانامه بفرسید. اگه مقاله یا ارائه دارید می تونید از همین آدرس رایانامه استفاده کنید. پس در صورتی که نوزده فروردین در تهران هستید ، برای این مراسم برنامه ریزی کنید و این فرصت گردهمایی را از دست ندهید. اگر هم در این تاریخ در تهران نیستید می توانید با ارسال نظرات ، پیشنهادات ، مقالات ، ارائه ها و… به برگزاری هر چه بهتر این مراسم کمک کنید.

نوشته مراسم انتشار اوبونتو ۱۳.۰۴ اولین بار در لینوکس سیزن , آموزش گنو / لینوکس پدیدار شد.



برچسب ها : , , , , , , , ,