منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

معرفی و انتشار کتاب رازهای نوآوری استیو جابز

\"\"قبل از اینکه این پست از وبلاگ رو شروع کنم لازم است که یادآوری کنم که پست های سابق من را ( اینجا و اینجا ) در مورد استیو جابز و شرکت اپل و سیستم عامل مک بخوانید و این مطلب از وبلاگ من را به حساب تغییر دیدگاه ها و نظریات اینجانب نگذارید.

اخیرا بخشی در این وبلاگ ایجاد شده با نام “معرفی کتاب” که هر چند مدتی کتاب هایی که به نظر برای خودم و مخاطبین‌م جالب می آید معرفی می کنم. بخشی از این کتاب ها٫ کتابهایی است که توسط شرکت متاکو (شرکت متبوع اینجانب)  نوشته/ترجمه و چاپ می شود که در این پست٫ کتاب و محصول قبلی یعنی کتاب “درآمدی بر رایانش ابری و کاربرد آن در سازمان” معرفی شد.

یکی از معدود کتاب هایی که در مورد استیو جابز و زندگی و کار او نوشته شده است کتاب The Innovation Secrets of Steve Jobs  کارمن گالو، نویسنده هفته‌نامه Businessweek است که قبل از مرگ استیو جابز منتشر شد. کتابی که بر خلاف کتاب Steve Jobs والتر ایزاکسون که بیشتر به زندگی استیو جابز می پردازد٫ در مورد خلاقیت ها٫ کار و بیزنس وی صحبت می کند.

امروز این افتخار را دارم که کتابی دیگر را از این مجموعه معرفی کنم تحت عنوان “رازهای نوآوری استیو جابز” که طی چند روز گذشته از طرف بخش پل دانش و انتشارات شرکت متاکو به بازار کتاب معرفی شده است. بر خلاف کتاب قبلی٫ ترجمه این کتاب به صورت گروهی با مدیریت دوست خوبم مهندس بابک خسروی بوده که وی برای معرفی این کتاب در مقدمه اینچنین نوشته است:

چه به خلاقیت استیو جابز معتقد باشیم و در زمره کسانی که وی را یکی از خلاق‌ترین مردان قرن بیستم و حتی قرن بیست و یکم می‌دانند، چه وی را فردی غیرخلاق بدانیم که خود صاحب هیچ ایده‌ای نبود بلکه تنها ایده‌های دیگران را می‌ربود، قطعاً نمی‌توان منکر موفقیت‌های بارز وی شد و حداقل بخشی از توانمندی‌های مبرز وی را نپذیرفت.

اما رموز موفقیت استیو جابز چه بوده است؟ چگونه بازگشت وی به اپل توانست این شرکت را از ورشکستگی نجات دهد و به اوج برساند؟ چطور فردی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرده، توانسته است به این موفقیت‌ها دست یابد؟ از سوی دیگر، آیا با به کار بستن اصول و در نظر گرفتن چارچوب‌های کار و زندگی استیو جابز، می‌توان به آن موفقیت‌ها دست یافت؟ چگونه و چطور؟…

این کتاب بیش از ۳۰۰ صفحه می باشد و برای کسانی که می خواهند با شیوه کار و بیزنس جابز بیشتر آشنا شوند توصیه می شود. این کتاب هنوز به صورت گسترده در مراکز کتاب توزیع نشده است و برای خرید مستقیم آن باید کمی صبر کنید. ولی خبر خوب برای مخاطبین این وبلاگ این است که  این کتاب به تعداد محدود و با تخفیف ۱۰ درصدی با قیمت روی جلد ۹۵۰۰ تومان ( و۸۵۰۰ تومان با لحاظ تخفیف ۱۰ درصدی ) در اختیار من گذاشته شده که برای سفارش و خرید آن می توانید با آدرس RoozbehOnline بر روی Gmail با من تماس بگیرید.

و در نهایت لازم است از دوست خوبم مهندس مجید کرباسچی مدیریت مجموعه توسعه ارتباطات پگاه اصفهان ( شرکت متاکو ) بابت حمایت و پشتیبانی برای چاپ این کتاب و همچنین قرار دادن تعدادی از آن  در اختیار  من و این وبلاگ قبل از انتشار رسمی   آن تشکر ویژه را داشته باشم. \':)\'

\"Add



برچسب ها : , , , , , , , , , , , , ,