منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

نسخه پایدار رام سیانوژن مود 10.2 منتشر شد

CyanogenMod-Logo

آخرین نسخه پایدار رام CyanogenMod که نسخه ۱۰.۲ است منتشر شد و به ارائه رام‌های مبتنی بر اندروید ۴.۳ این تیم پایان داد. سیانوژن‌مود ۱۰.۲ برای بسیاری از دستگاه های معروف ارائه شده و قابل دانلود است. از جمله دستگاه‌هایی که بطور رسمی پشتیبانی می‌شوند می‌توان به نکسوس ۷ نسخه ۲۰۱۳، ال‌جی اوپتیموس جی، گلکسی اس ۱ تا سه و نوت ۱ و ۲، اچ‌تی‌سی وان ایکس و وان و بسیاری دیگر از دستگاه های اندرویدی (بیش از پنجاه دستگاه) اشاره کرد. از این پس تمرکز تیم توسعه‌دهنده بر روی آخرین نسخه اندروید یعنی ۴.۴ یا همان کیت کت برای ارائه CM 11 خواهد بود. البته توسعه نسخه‌های Nightly 10.2 همچنان ادامه خواهد یافت.

اگر گوشی یا تبلتی دارید که بر روی آن نسخه‌های قدیمی اندروید وجود دارد و سازنده دستگاه شما حاضر به ارائه آپدیت‌های جدیدتر برای آن نیست، اکنون فرصت مناسبی است که CyanogenMod را امتحان کنید. سیانوژن‌مود ۱۰.۲ به همراه برتری‌های اندروید ۴.۳ و Privacy Guard 2.0 ارائه می‌شود. PG 2.0 قابلیتی است که امکان لغو دسترسی‌های گروهی را به سیستم‌عامل اضافه کرده و بر پایه ویژگی AppOps‎ (سیستم داخلی مدیریت دسترسی نرم‌افزارهای اندروید) است.

نصب سیانوژن‌مود بر روی دستگاه، اکنون با وجود نرم افزار CM Installer راحت‌تر از هر زمان دیگری‌ست. این نرم افزار به وسیله تیم توسعه‌دهنده سیانوژن مود اخیرا معرفی شد و در گوگل پلی نیز قرار گرفت؛ اما بخاطر نقض قوانین توسعه‌دهند‌گان گوگل پلی از مارکت اصلی اندروید کنار گذاشته شد. تنها چیزی که هنگام نصب سیانوژن‌مود باید به یاد داشته باشید این است که دستگاه شما باید روت شده باشد.

همراه با اعلام خبر انتشار نسخه پایدار ۱۰.۲، تیم سیانوژن‌مود همچنین اعلام کرده که بزودی کار کردن بر روی نسخه‌های Nightly ICS را کنار خواهد گذاشت؛ چرا که در این شاخه‌ها تغییرات کمتر و کمتر شده و با نزدیک شدن نسخه‌های Nightly 11 منطقی است که تمرکز تیم بر روی شاخه‌های در حال تغییر (یعنی CM 10.0 به بالا) قرار گیرد.

نصب سیانوژن مود ۱۰.۲

 

برگرفته از +

6 دیدگاه برای این نوشته:

  1. tireng:

    ۱۳ آذر ۱۳۹۲
    بهترین رام برای گوشی هایی که دیگه ساپورت نمی شوند و عاشقان روت و رام خالص اندروید.تردیدی نداره بهتره استفاده کنید.ممنون.واقعا از وقتی فعال شدین دارین گل میکارین
  2. مسعود آموزگار:

    ۱۳ آذر ۱۳۹۲
    ممنون tireng عزیز. شما که همیشه لطف داری… قدرت چانه زنی یه سایت (مثلا برای گرفتن تبلیغ و یا اجرای مسابقه با همکاری یه شرکت) به کاربرهاش و کامنت‌هاش هست…
  3. علی:

    ۱۳ آذر ۱۳۹۲
    خیلی عالیه . واقعا گل می کارید. من هم به سایتتون خیلی علاقمند شدم.
    و دنبال می کنم.

    سیانوژن مد را خیلی وقته می شناسم و پی گیر هستم.

    یه تازه وارد

  4. mohammad:

    ۱۳ آذر ۱۳۹۲
    بسیار عالی بود
    اگه ممکنه نرم افزاری برای فلش و تغییر رام گوشی های اندروید توی لینوکس معرفی کنید
    که گوشی های سامسونگ رو هم ساپورت کنه
  5. علی آقا:

    ۱۵ آذر ۱۳۹۲
    خیلی فعال شدینا، فکر نکنین نفهمیدیم!!!
    اما مشکل این رام‌ها اینه که برخی از قابلیتهای گوشی مثل وای فای، ال ای دی هشدار دهنده،‌ و… به درستی باهاشون کار نمیکنه.
    اما من دوست دارم اندروید ۴.۴ ر روی سونی لایو ویت واکمن تجربه کنم.
  6. مسعود آموزگار:

    ۱۵ آذر ۱۳۹۲
    مرسی علی جان لطف داری
    ولی فکر کنم برای دستگاه‌هایی که رسمی پشتیبانی میکنن هیچ مشکلی وجود نداره ها…

ارسال نظر سریع



برچسب ها : ,