منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

چند تا برنامه و یک اندروید( نقطه بازی)

همینجوری خواستم یه چیز بنویسم، حتی چرت پرت \':D\' ! دیدم چیزی که این چند روز برام جالب بود سر و کله زدن با تبلت جدید و اندرویدش و اسباب بازیهاشه. یه چند تا چیز هم پیدا کردم که خیلی به درد ادمهای مشغول میخوره، مثلا :

\"\"

یه چیز جذاب که دیدم این بود که  میشه برنامه روزانه ای که توی تقویم گوگل(google calendar) مینویسیم را  از اون ور، با برنامه تقویم اندروید همگام کنیم و بعد  آلارمه، تقویم اندروید را  جوری تنظیم کرد که برنامه روزانمون را بمون یاد آوری کنه(مثلا جیق بزنه یا زنگ یا بوق! بستگی به شرایط داره! ).

\"\"
توی تقویم گوگل یه چیزی به نام tasks هم وجود داره و توی اندروید با برنامه‌ی Gtasks  میشه با taskها  کار کرد.
البته هم حساب تقویم اندروید و هم Gtasks را میشه از حساب کاربری گوگلمون جدا کنیم و مستقل روی تبلت(یا موبایل)، کارها و برنامه روزانمون را وارد کنیم. ولی همگام کردنش با حساب گوگل و این که دیگه هرجا بریم و اینترنت داشته باشیم ، برنامه روزانه و لیست کارهامون در دسترسه، خاصیت دلچسب خودش  را داره.
\"\"

چیزی که توی اندروید خیلی دنبالش بودم ، یه کلاینت خوب برای identi.ca بود! برنامه های زیادی هم برای این موضوع پیدا کردم، مثلا،Microblog ،‌ Jiminy ،Sonet،RapidFire و… ولی با همشون مشکل داشتم ، چون  کرش میکردند، یا  محیط کار و امکانات بدی داشتن! ولی بالاخره چیزی که میخواستم را پیدا کردم. کلاینت Twidere هم کرش نکرد و هم محیط خوبی داشت.

حالا قسمت جالب موضوع:

خیلی اوقت دنت هایی که مینویسیم یه جور task هستن، مثلا :
دنت:”اوه! یادم امد که یه جلسه دارم باید اسلایداشو اماده کنم ”
یا ممکنه یه نفر توی ایدنتیکا/توییتر یه کاری را بمون یاد اوری کنه که باید به لیست تسک هامون اضافه شه:
دنت:”@felani کتاب منو بیاری امروز ! یادت نره ”
با Twidere میتونیم خیلی راحت اون دنت را به لیست task هامون توی Gtasks اضافه کنیم.(یا میشه دنت را انتخاب کرد و اس ام اس زد یا ایمیل یا یه سری کارا دیگه)

\"\"
*پ.ا.ن.و: برنامه Backcammon هم خیلی چیز خوبی بود. مخصوصا اگر بزاریش سر بازی دو نفره بعد تبلت را بزاری وسط و با یک نفر ادم حقیقی دیگه تخته نرد بازی کنی.



برچسب ها : ,