منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

کاوشگر سه ساله شد

یک سال دیگر هم گذشت و کاوشگر وارد سومین سال فعالیتش شد. در این مدت با تمام مشکلات و مسائلی که وجود داشت سعی کردم کاوشگر رو به طور منظم به روز کنم. سه سالگی کاوشگر مصادف شد با تغییرات اساسی در گوگل ریدر! شاید براتون جالب باشه بدونید این نوشته دقیقا باید ۳ هفته پیش نوشته می‌شد. ولی از اونجایی که بیشتر مخاطبین این وبلاگ مشترکین فید هستند، با یکپارچه شدن گودر با گوگل پلاس و حذف امکان به اشتراک گذاری قدیمی، به شدت از تعداد خواننده‌ها کم شد! و همین باعث شد که بخش بسیار زیادی از انگیزه‌ام برای وبلاگ‌نویسی تحت تاثیر قرار بگیره!

تولد سه سالگی کاوشگر

از این حرف‌ها که بگذریم، بد نیست طبق سنت پست‌های سالگرد تولد وبلاگی(!) آماری هم بدم از وضعیت کاوشگر در طول یک سال گذشته. در این مدت طبق معمول پی‌سی‌دانلود، آسان دانلود لطف داشتند و اکثر نوشته‌ها رو در بخش لینکدونی خودشون قرار دادند و بخش اعظمی از بازدید سایت رو به خودشون اختصاص دادند. این هم یک آمار کلی از وضعیت کاوشگر در یک سال گذشته:

آمار سومین سال تولد کاوشگر

از دوستان هم که مثل همیشه دکتر مجیدی (یک پزشک)، صادق (بلاگ نوشت)، حسن (آیتی‌لاین)، علی (روی خط وردپرس) و بقیه دوستان که با اشتراک گذاری مطالب همراه من بودند، تشکر می‌کنم.

توی سال جدید سعی می‌کنم با مطالب بهتر و مفیدتری اینجا رو به‌روز کنم. امیدوارم مثل همیشه همراه کاوشگر باشید. خوشحال می‌شم اگر پیشنهادی در زمینه‌ی بهتر شدن فعالیت و یا انتقادی از عملکرد من دارید، در بخش دیدگاه‌ها مطرح کنید.

 

    ارسال نظر سریع


    فید کاوشگر مشترک فید اصلی کاوشگر شوید تا حتی یک مطلب را از دست ندهید!


    تبلیغات در گوگل



    برچسب ها : ,