منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

گوگل کروم را با ظاهر پیشفرض KDE هماهنگ کنیم

این مطلب قرار نیست مطلب مهم یا تخصصی باشه. ولی حتما برای کاربران لینوکس بر روی دسکتاپ جالب خواهد بود !

یکی از چیزهایی که به شخصه خودم خیلی دنبالش بودم و همیشه من را از استفاده از Google Chrome آزار می داد ظاهر بد و بی ریخت (‌ \':D\' ) آن روی میزکار KDE بود و آزار این مسئله زمانی برای من حادتر شد که  نسخه اندروئید گوگل کروم هم منتشر شد و به واسطه انتشار آن برای Android و هماهنگی هرچه بیشتر آن با نسخه دسکتاپ ٫ من را بیشتر مصمم کرد که فکری برای این مسئله بکنم.

\"\"

کاربران لینوکس بر روی دسکتاپ حتما با Window Decoration آبی رنگ گوگل کروم چه روی Gnome ‌و چه روی  KDE آشنایی دارند و با ظاهری که روی ویندوز دارد زمین تا آسمان تفاوت دارد. چند روز پیش اتفاقی دو تا Extenion برای گوگل کروم پیدا کردم که Docoration و Scrollbar گوگل کروم را به ظاهر و استایل Oxygen (تم پیشفرض KDE) تغییر می دهد. برای این کار کافی است فقط این فایل زیپ را دانلود کنید و پس ازباز کردن آن تک تک فایل های .crx داخل آن را بر روی مرورگر کروم Drag و Drop کنید و بعد از این کار روی ناحیه Tab Bar گوگل کروم کلیک راست کنید و گزینه Use System Title Bar and Borders را فعال کنید.

\"Google

به همین راحتی می توانید مرورگر گوگل کروم را هماهنگ با سایر بخش های میزکار KDE بر روی دسکتاپ داشته باشید. اگر هم از کاربران متعصب Mozilla Firefox هم هستید برای هماهنگی بیشتر آن با میزکار KDE ترفندهایی وجود دارد که خیلی سال پیش  در این پست توضیح داده ام ولی فکر می کنم با انتشار نسخه های جدید تر فایرفاکس قدیمی شده باشد. اگر فرصت شد مطلبی هم در مورد استایل نسخه های جدیدتر فایرفاکس و هماهنگی آن با KDE می نویسم.

 

\"Add



برچسب ها : , , , , ,