منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

یکسال فعالیت سایت اُپن سوزه فارسی

فعالیت وب‌سایت اُپن سوزه فارسی یکساله شد. خوشبختانه در مدت این یکسال کاربران زیادی جذب شدند و با فعالیت خود این وب‌سایت را به یکی از بهترین انجمن‌های لینوکسی (با توجه به گفته‌های جسته و گریخته در شبکه‌های اجتماعی و … ) تبدیل کردند.

همانطور که می‌دانید در یکسال گذشته این وبسایت بار‌ها مورد حمله‌های مختلف قرار گرفت که همگی با شکست مواجه شدند! جا دارد در اینجا تشکر ویژه‌ای از تیم مامبولرن (خدمات میزبانی مامبو سرور) داشته باشیم که با سرویس های بسیار با کیفیت و امن خود، پشتیبان همیشگی این وب‌سایت بودند.

اما برنامه‌های آینده تیم چیست؟

ویکی

متاسفانه در مدت این یکسال ویکی سایت به هر دلیلی شکل صحیحی به خود نگرفت، هرچند بخش مقالات آموزشی، سوالات متداول و همچنین دوره‌های آموزشی آلباتروس تا حدود بسیاری این خلاء را پر کرد. پس یکی از برنامه‌های اصلی تیم در سال دوم فعالیت، غنی‌سازی ویکی سایت می‌باشد که این امر بدون فعالیت همه کاربران میسر نمی‌شود.

ترجمه اُپن‌سوزه

در گذشته، دوست یا دوستانی اقدام به ترجمه اُپن‌سوزه (بخش‌های مختلف همچون YAST و …) کردند که احتمالاً به دلیل حجم بالای کار، این فعالیت متوقف شد. اما هم‌اکنون از شما کاربران محترم دعوت می‌کنیم که به راحتی هر‌چه تمام‌تر با عضویت در این بخش سایت به ترجمه اُپن‌سوزه کمک کنید تا بتوانیم در نسخه آتی شاهد کامل و صحیح (!!!) بودن ترجمه زبان فارسی باشیم.

و اما باز هم تشکر بسیار بسیار ویژه از کاربران فعال وب‌سایت و تیم مامبولرن.

اژدهای سبز رو به یاد داشته باشید!



برچسب ها : , , , , , , , , ,