منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

انتشار اولین نسخه کاندیدا از php 5.4

گروه توسعه PHP فرارسیدن اولین انتشار کاندیدا (RC1) از نسخه‌ی ۵.۴ این زبان اسکریپتی را اعلام کردند. این انتشار عمده‌ی PHP امکانات دیگری را در این زبان، از جمله traitها برای استفاده مجدد از کدها، یک وب سرور یکپارچه و عبارتی کوتاه برای معرفی آرایه‌ها (Arrays) را معرفی میکند. تغییرات از زمان انتشار دومین نسخه بتا عبارتند از امکان دسترسی به عضو یک کلاس در زمان ایجاد کلاس و تبدیل یک آرایه به رشته یک اخطار را نمایش می‌دهد.

 

\"\"

با توجه به اینکه در حال حاضر در مرحله‌ی نسخه‌ی کاندیدا هستیم، تیم در تلاش برای پیدا کردن باگ‌ها و رفع اشکالات آنها در PHP 5.4 هستند، و امکانات جدید دیگری در این نسخه اضافه نخواهد شد. همانند تمام انتشارهای دیگر، استفاده از این نسخه‌ها برای محیط‌های توسعه و سیستم‌های امنیتی مهم توصیه نمی‌شود. کاربرانی که از این نسخه استفاده می‌کنند می‌توانند گزارش اشکالاتی که با آنها مواجه می‌شوند را ارسال کنند.

اطلاعات بیشتر در خصوص این انتشار کاندیدا، به همراه فهرست تمام رفع اشکالات، در پرونده‌ی NEWS قابل مشاهده است. PHP 5.4 RC1 از طریق صفحه‌ی QA تیم قابل دانلود است. نسخه‌ی پایدار کنونی PHP 5.3.4 است که در ماه آگوست منتشر شده است. کد منبع PHP تحت گواهینامه‌ی PHP License v3.01 منتشر می‌شود.

(منبع)



برچسب ها : , , , , ,