منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

اولین جشنواره جوملا در جهان

\"\"به گزارش روابط عمومی کمیته برگزاری اولین جشنواره جوملا، طبق درخواست ثبت شده در تقویم وقایع جوملا!، که بررسی و تایید گردید، اولین فستیوال جوملا در جهان در ایران برگزار می شود.

خبر برگزاری جشنواره در Joomla! Events

 

جشنواره جوملا از کجا آمد؟

ایده این جشنواره در سال ۱۳۹۰ مطرح شد. به همین سبب کمیته ای شامل از اعضای تیم جوملافارسی و متخصصین سایر حوزه ها که با تیم همکاری نزدیک دارند، تشکیل شد.

در ابتدا بنا بود، این جشنواره همزمان با اولین سمینار جوملا! در ایران (مشهد – فروردین ۱۳۹۱)، برگزار شود. به همین سبب دامنهwww.joomla-festival.com در همان زمان ثبت و صفحه فیس بوک آن در بهمن ماه ۱۳۹۰ ایجاد شد. توسط کمیته اجرایی فرآیند برگزاری آن مورد بررسی قرار گرفت و دسته بندی ها، نحوه طراحی سایت، نحوه داوری، نحوه ارزیابی سایتها و… مورد بررسی کامل قرار گرفت. در این زمینه لوگو جشنواره و موضوعات گرافیکی آن نیز طراحی و آماده گردید. سایت جشنواره نیز طراحی و آماده رونمایی شد. در آخرین جلسه کمیته اجرایی

به سبب زمان اندک باقی مانده تا سمینار جوملا در مشهد و تعطیلات نوروزی و با توجه به هدف کمیته برای هر چه چه بهتر برگزار شدن جشنواره، تصمیم بر آن شد که فرآیند اجرایی این جشنواره آغاز نشود و جشنواره به طور همزمان با زمانبندی سمینار آتی جوملا! برگزار گردد.

تابستان و همزمان با تعیین زمان سمینار دوم جوملا در ایران (کرمان – آبان ۱۳۹۱)، کمیته اجرایی مجددا سازماندهی شد و متخصصین جدیدی که در سمینار مشهد با تیم آشنا شده بودند به کمیته اجرایی پیوستند تا مقدمات جشنواره جوملا به عنوان اولین جشنواره جوملا در جهان را ساماندهی نمایند. در همین راستا و طبق زمانبندی تنظیم شده، در ابتدای شهریور وبسایت اولین جشنواره جوملا در جهان رونمایی گردید و این موضوع در تقویم جوملا! نیز ثبت گردید.

این بسیار مایه خرسندی است که ایران، اولین میزبان جشنواره جوملا در جهان توسط تیم متخصص جوملا فارسی ( تیم برگزیده جوملا در ایران ) می باشد.

شعار جشنواره: جوملا هنر است، هنر با جوملاست!

Joomla! is Art     Art is Joomla!



برچسب ها :