منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

باز کردن سایت های غیر استاندارد با افزونه User Agent Switcher

\"add-on-firefox\"شاید برای شما هم پیش اومده که وقتی بخواهید یک وب سایت را باز کنین به شما هشدار میده که این سایت فقط با مرورگر Internet Explorer سازگار هست و حتی اجازه ی Login کردن به سایت را هم به شما نمیدهد!
این جور وب سایت ها به دلیل طراحی غیر استاندارد همچین مشکلاتی دارند و معمولا سایت های دولتی و یا دانشگاهی مثل سیستم ثبت نام sama و یا غیره همچین مشکلاتی را دارند.ولی حالا که ما توی دنیای آزاد گنو/لینوکس و با مرورگر محبوب فایرفاکس بخواهیم همچین سایت هایی رو باز کنیم(از سر ناچاری!) چیکار باید کنیم!؟

خب مثل همیشه،چاره حتما جزء اینه که ناله ی شب گیر کنیم \':)\' چاره کار استفاده از افزونه یا همان اکستنشن (extension) هست که باید روی Firefox نصب کنیم.نام این افزونه User Agent Switcher است که به سادگی می توانید آن را از اینجا روی فایرفاکس نصب کنید.البته روی برخی از مرورگر های دیگه ای که بر پایه ی فایرفاکس هستند کار خواهد کرد.

بعد از نصب از منوی Tools در فایرفاکس می توانید وارد قسمت User Agent Switcher شوید و مرورگر مورد نظر خود را انتخاب کنید.در واقع با اینکار به اون وب سایت غیر استاندارد میگین که من از فایرفاکس استفاده نمیکنم! و یه جورایی اون محدودیت رو دور میزنیم! و فایرفاکس رو تبدیل به یک مرورگر دیگه میکنیم!

\"User



برچسب ها : , , , , , , , , , , , ,