منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

توزیع پارسیدورا ۲۰ منتشر شد

parsidora

parsidora

آقای  هدایت  وطن خواه خبر انتشار بیستمین نسخه از توزیع پارسیدورا را اعلام کرد.پارسیدورا ۲۰ بر اساس فدورا ۲۰ به همراه تمامی به‌روز رسانی‌های آن تا ۲۳ تیر مثل هسته‌ی ۳.۱۵.۴ منتشر شد.همانند نسخه‌های گذشته، این نسخه به همراه بسته‌های مفید بسیاری منتشر شده است، و شما می‌توانید بسیاری از نیازمندی‌های خود را در دیسک دی‌وی‌دی آن پیدا کنید.

علاوه بر استفاده از مخازن فدورا و RPMFusion، پارسیدورا همراه با بسته‌هایی که در مخازن آن است ارائه شده است مانند فلش پلیر، پلاگین Yum Fast Downloader، افزونه‌ی تقویم فارسی برای گنوم شل و نرم‌افزار قرآنی الانوار.

پارسیدورا تلاش می‌کند تا با ارائه‌ی بسیاری از نیازمندی‌های کاربران به صورت پیش‌فرض (که در فدورا نیستند) تجربه‌ی دلچسب‌تری را برای کاربران فدورا فراهم کند.

پارسیدورا هم به تنهایی قابل نصب می باشد و هم برای کسایی که دسترسی اینترنتی مناسبی ندارند، می تواند به عنوان یک مخزن آفلاین برای فدورا استفاده شود و بوسیله ی آن  فدورا را به روز کنند یا بسته‌هایی را ار آن نصب کنند.برای اطلاعات بیشتر در مورد پارسیدورا  ۲۰ کافیست تا خبر انتشار آن را مطالعه نمایید.پارسیدورا ۲۰  در دو نسخه ی ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی در دسترس می باشد  که برای دانلود آنها می توانید به لینک پایین مراجعه نمایید :

http://sourceforge.net/projects/parsidora/files/releases/20/InstallationDVD/

 



برچسب ها : , , , , ,