منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

حضور وبلاگ «ترفندهای لینوکس» در جشنواره وب ایران

اولین باری که بنده با لینوکس آشنا شدم، تنها سایت فارسی زبان موجود برای پاسخگویی به سوالات کاربران سیستم عامل گنو/ لینوکس، وب سایت «تکنوتاکس» نام داشت. خوب به خاطر دارم که اولین کسی که با سعه صدر مشکل مرا حل کرد نام کاربری تحت عنوان «ناتیلوس» داشت. که همیشه از ایزد منّان موفقیت هر چه روزافزون ایشان را خواستارم. پس از حل مشکل مربوطه، ضمن اعلام مراتب قدردانی خود از وی، در سایت «تکنوتاکس» اعلام کردم که در صورت حرفه ای شدن در زمینه لینوکس، فرهنگ پسندیده کمک به همنوع را ادامه داده و زکات علم را با ترویج آن پرداخت نمایم.

همچنین متذکر میشوم که بی تردید تولد وبلاگ «ترفندهای لینوکس» اتفاق چندان تازه و مهمی در دنیای وب نبود! اما این انتقادات و پیشنهادات و از همه مهمتر پیگیری های شما بازدیدکنندگان گرامی بود که منجر به شکل گیری هدف و خط سیر مطلوب، در این سامانه گردید.

نهایتا سخن کوتاه کرده و از تمامی شما عزیزان همیشه همراه و دلسوز خواستارم تا در صورت تمایل به وبلاگ «ترفندهای لینوکس» که برای اولین بار است که در ششمین دوره «جشنواره وب ایران» به رقابت میپردازد و متعلق به هیچ شخص واحدی نبوده رای داده و یکبار دیگر حمایتهایتان را از وبلاگی که از آن تمامی مردم ایران است دریغ نفرمایید.

حمایتهای دلسوزانه شما سروران است که سختی راه را در ترویج فرهنگ اوپن سورس – فرهنگی با عنوان برادری و برابری – هموار میسازد.

 

شایان ذکر است که رای گیری مردمی از تاریخ 92/10/15 آغاز شده و تا ۹۲/۱۱/۳۰ (پایان بهمن ماه) بطول می­انجامد.

 

لینک اعمال رای به وبلاگ «ترفندهای لینوکس»:

http://directory.iranwebfestival.com/website/blog.libooks.ir

لینک اعمال رای به سایت «لیبوکس»:

http://directory.iranwebfestival.com/website/libooks.ir

 

با نهایت سپاس و احترام

کوچکترین عضو جامعه اوپن سورس

فرشید نوتاش حقیقت



برچسب ها :