منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

دسکتاپ های من

داشتم فایلای روی هاردم را مرتب میکردم که چند تا تصویر پیدا کردم مربوط به دسکتاپ هام توی سال های مختلف و کلی خاطرات برام مرور شد. اولین عکسی که از دسکتاپم گرفتم همون عکسی بود که توی یکی از پست های انجمن ابونتو زدم ،مال سال ۸۷. حالا اینجای مرور خاطرات جالب بود که اولین پستم در ubuntu.ir مال ۲۲ خرداد ۱۳۸۷ هست و تقریبا همون تاریخ بود که جرعت کردم وارد دنیای گنو/لینوکس بشم، این وبلاگ هم از همون زمان ها شروع شد و اسمش هم اصلا برای همین روز شمار شروع!” هست.

اون اوایل عجب دوران هیجان انگیزی بود!سه ماه اول پر دردسرترین روزهاش بود، من با ناشیگری تمام یاد گرفتم مودم ADSL اکسترنال بد قلقم که usb بود را نصب کنم بعد هم با نصب نرم افزار و درایور ها آشنا شدم، کم کم نرمافزار های معادلم را پیدا کردم و بعد از اون دوران، دیگه تنها سیستم عاملهایی که رو کامپیوترم پیدا میشد لینوکس و لینوکس و لینوکس بود و این موضوع تا حالا همینجور مونده.

عادت عکس گرفتن از دسکتاپ هم از دنیای کاربرای لینوکس به سراقم امد و نکته جالب بعدی این بود که همه عکس ها از دسکتاپ گنوم هستن و همشون هم توزیع ابونتو، این یعنی من از همون اول که با لینوکس آشنا شدم تا حالا هیچ وقت توی هیچ توزیع و دسکتاپ دیگه ای اونقدر ماندگار نشدم که ازش یک عکس یادگاری داشته باشم، این میتونه کسالت بار باشه \':)\' ).

 

\"\"

اولین تصویر دسکتاپ من سال ۸۷

 

\"\"

احتمالا سال ۸۷

 

\"\"

سال ۸۸ !

 

\"\"

سال ۸۸

 

\"\"

سال ۸۹

 

\"\"

و دسکتاب فعلی \':D\'   سال ۹۰

 



برچسب ها :