منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

سازمان‌دهی و مدیریت کارهای روزمره با Wunderlist

روزهای ما، از انجام یکسری کار(Task) تشکیل شده که هرکدوم می تونن یک Deadline داشته باشن.بخشی از این Task‌ها از اهمیت بالایی برخوردارند و باید حتما انجام بشند.بعضی هاشون جنبه تفریحی دارند.بعضی هاشون انجام بشوند بهتره.
خلاصه این حرفا اینه که برای اینکه در روز، بتونیم بازده خوبی در انجام کارهامون داشته باشیم، نیازمند یک برنامه‌ریزی خوب و سازمان‌دهی شده هستیم.
برنامه‌ریزی یا مدیریت Taskهامون می تونن به شیوه‌های مختلفی صورت بگیرن.بعضی‌ها در ذهنشون کار‌هاشون رو برنامه‌ریزی و مدیریت می کنند.بعضی‌ها عادت به نوشتن این برنامه‌ریزی‌ها برروی کاغذ دارند.بعضی‌ها هم به یک روش تر و تمیز تر احتیاج دارند، مانند یک اپلیکیشن.
Wunderlist برای اینگونه آدم‌هاست.Wunderlist یک اپلیکیشن برای مدیریت و برنامه‌ریزی Taskهای روزمره هست.ظاهر نسبتا خوبی داره و قابلیت‌هاش اکثر نیازها رو برطرف می کنه.
این اپلیکشن هم نسخه تحت‌ وب داره و هم نسخه‌های تحت سیستم‌عامل داره(مانند لینوکس، ویندوز، مک و حتی اندروید)
یک دیگه از فیچرهای قابل توجهش، سادگیشه.این اپلیکیشن به هیچ‌وجه مانند خیلی از نرم‌افزار‌ها، پنل پیچیده‌ای نداره که آدم توش گم بشه یا مجبور باشه ۲ ساعت وقت بذاره تا همه چیو یاد بگیره.
به شخصه از یکی از قابلیت‌هاش خوشم اومد.این قابلیت، قابلیت share یک Task تو شبکه‌های اجتماعی و کمک گرفتن از افراد برای انجام Task بود \':)\'
پس اگر به Wunderlist علاقه‌مند شدید، همین حالا این اپلیکیشن رو دانلود و مدیریت Task‌هاتون رو شروع کنید.به امید روزی که هممون با یک مدیریت خوب، به تمام کار‌های روزمرمون برسیم \':)\'

پ.ن: ولی همواره نوشتن برروی کاغذ، چیز دیگریست! \';)\'



برچسب ها : , , , , , , , , , , ,