منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

سایت افزونه‌های گنوم‌شل اجرایی می‌شود

پروژه‌ی گنوم از اجرایی شدن سایت extensions.gnome.org خبر داده است. یک وب‌سایت جدید برای پیدا و نصب کردن افزونه‌های گنوم شل. این افزونه‌ها غالبا توسط دیگران توسعه داده می‌شود و توسط جامعه گنوم پشتیبانی نمی‌شود. افزونه‌های گنوم‌شل کدهای کوچکی هستند که جهت تغییر نحوه‌ی استفاده از گنوم‌شل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

\"\"

با توجه به گفته‌های توسعه‌دهنده‌ی گنوم Jasper St. Pierre، سایت افزونه‌های گنوم‌شل، در حال حاضر در مرحله‌ی «آلفای عمومی» است و به کاربران اجازه می‌دهد تا افزونه‌های گنوم‌شل را از طریق مرورگر خود نصب کنند. این امکان از طریق افزونه‌ی «GNOME Shell Integration» برای مرورگر امکان‌پذیر است. توسعه‌دهندگان همچنین گفته‌اند به دلیل اینکه این افزونه‌ها «جزئی از هسته سیستم عامل می‌شوند»، تمام کدهای افزونه‌های آپلود شده بر روی سایت، قبل از امکان دانلود، بررسی خواهند شد.

اطلاعات بیشتر در خصوص سایت افزونه‌های گنوم شل را می‌توانید در صفحه‌ی «درباره» ببینید. افزونه‌ی مرورگر GNOME Shell Integration، با توجه به وجود خطاهایی در مرورگرهای برپایه‌ی وب‌کیت، در حال حاضر فقط در فایرفاکس پشتیبانی می‌شود. از کاربران خواسته شده است تا مشکلات سایت را در صفحه‌ی Bugzilla سایت گزارش کنند.

«منبع»



برچسب ها : , , , , , ,