منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

فضای اوبونتو وان خود را تا ۲۵ گیگابایت افزایش دهید

اوبونتو وان سرویس و نرم‌افزار ذخیره‌سازی آنلاینی است که توسط شرکت کنونیکال ایجاد شده است. این سرویس که رقیب گوگل‌درایو و مایکروسافت اسکای‌درایو محسوب می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد که یک دایرکتوری از کامپیوترشان را (Ubuntu One/~) بین کامپیوترهای مختلف و محل ذخیره‌سازی اینترنتی‌شان به اشتراک بگذارند. در حال حاضر کلاینت اوبونتو وان بر روی اوبونتوهای بالاتر از ۹.۰۴ به شکل پیش‌فرض نصب می‌شود و به سادگی بر روی سایر توزیع‌ها و نیز سیستم‌عامل‌ها نیز قابل نصب است. کاربران رایگان ۵ گیگابایت و به ازای هر ۲/۹۹ دلاری که کاربران به صورت ماهانه پرداخت کنند، ۲۰ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار خواهند داشت.

\"\"

به تازگی امکان جدیدی به اوبونتو وان اضافه شده که شما می‌توانید با معرفی هر کاربر به این سامانه ۵۰۰ مگابایت به میزان فضای خود اضافه کنید. برای این کار فقط کافیست به سایت  one.ubuntu.com رجوع کرده و پیوند مخصوص خود را برداشته و برای دوستان خود ارسال نمایید. به ازای عضویت هر کس از طریق پیوند شما به هر دو طرف ۵۰۰ مگابایت اضافه خواهد شد. البته شما می‌توانید تا سقف ۴۰ نفر را معرفی کنید که با محاسبه‌ای ساده می‌توان گفت شما می‌توانید تا سقف ۲۰ گیگابایت به فضای خود اضافه کنید که البته فضای کمی نیست.

7 دیدگاه برای این نوشته:

  1. \'\'حامد سپهر:

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
    چه فایده که بهش دسترسی نداریم و تازه اگرم دسترسی داشتیم این ترافیک محدود و قیمت بالای اینترنت باز هم نمیذارشت که ازش استفاده کنیم…. :(((
    درضمن ممنون بابت خبررسانی :)
  2. \'\'عرفان طباطبائی:

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
    ممنون بابت اطلاع رسانی
    واقعا کنونیکال خدمات خوبی رو ارائه داده
  3. \'\'حجت:

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
    راستش بهش که دسترسی داریم که.
    از داخل خود ابونتو قابل دسترسی هست.
    من که حدودا یه ساله که دارم ازش استفاده میکنم. و فایل های کم حجم و مهمم رو میذارم توی اون فولدر. اینطوری خیالم راحته که حتی اگه هاردم بسوزه هم اطلاعات مهمم رو دارم.
  4. \'\'علیرضا:

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
    من با اوبونتو وان کار کردم اما راضی نبودم
    mediafire و dropbox رو ترجیح میدم. هر دو اپلیکیشن دارند و خیلی روان و عالی بودن. همچنین هر دو قبل ارسال فایل، md5 فایل را ارسال میکند تا اگر فایل شما روی سرورشون هست، دیگه نه شما رو زحمت بدن نه خودشونو. لذا مثلا اگر شما کل ایبوکهایی که دانلود کردید، شده 10 گیگ و بخواید یه بکآپ ازش بفرستید روی مدیافایر، ممکنه 1 دقیقه بیشتر طول نکشه!!!
  5. \'\'حامد سپهر:

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
    آخرین دفعه که خواستم از داخل خود اوبونتو بهش دسترسی پبدا کنم بدون فندق شکن نمیشد. حالا دوباره تست میکنم.
  6. \'\'امیرمسعود:

    ۰۷ شهریور ۱۳۹۱
    نوشته‌ای «… به کاربران اجازه می‌دهد که یک دایرکتوری از کامپیوترشان را (Ubuntu One/~) بین کامپیوترهای مختلف…»

    اوبونتو وان خیلی بهتر از چیزی است که نوشته‌اید. می‌شود هر پوشه‌ای را که در پوشهٔ خانگی‌مان است به اشتراک بگذاریم. این یک برتری بزرگ ابونتو وان نسبت به دراپ باکس و سرویس‌های مشابه است. برای من که روی لپتاپم فقط اوبونتو دارم و همهٔ دار و ندارم توی همین پوشهٔ خانگی است، این یعنی همه چیز را از همه‌جا می‌توانم به اشتراک بگذارم.

    همچنین نوشته‌ای «… به سادگی بر روی سایر توزیع‌ها و نیز سیستم‌عامل‌ها نیز قابل نصب است…»

    کاش روی توزیع‌های دیگر هم قابل نصب بود تا من می‌توانستم روی کامپیوتر محل کارم که سیستم‌عاملش CentOS است، آن را نصب کنم. ولی آخرین باری که تلاش گردم انگار نمی‌شد.

  7. \'\'مهدی امانی:

    ۱۱ شهریور ۱۳۹۱
    البته روی فدورا و چاکرا و ویندوز رو می دونم قابل نصبه . یک مزیتی که داره اینه که به نظر میاد اوبنتو آینده روشنی داره !

\"ارسال



برچسب ها : , , , ,