منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

مهارت‌های خود را برای جستجو در گوگل تقویت کنید

مدتی قبل هنگام وبگردی، با “دوره آنلاین و رایگان تقویت مهارت‌های جستجو در گوگل” برخوردم که بد ندیدم آن را معرفی کنم.
با دوره آنلاین و رایگان تقویت مهارت‌های جستجو برای داشتن جستجویی قدرتمند در گوگل، شما میتوانید مهارت‌های جستجوی خود را افزایش داده و در وقت خود صرفه‌جویی قابل توجهی انجام دهید و همچنین نتایج بهتر و مفیدتری را از جستجو‌هایتان کسب کنید.

\"google

این دوره آنلاین به بخش‌های مختلفی تقسیم شده و شما میتوانید در قالب ویدئوهای آموزشی کوتاه و یا بصورت متنی،قدم به قدم با آن پیش بروید و به بهبود مهارت‌های جستجو بپردازید.
این دوره شامل تکنیک‌های پیشرفته(استفاده از اپراتور‌ها برای جستجوی بهینه)، یافتن سریع‌تر factها (میانبرهای جستجو) و … میشود.برای استفاده از این دوره به power searching with google بروید.

\"googleنکته: متاسفانه گوگل خبیث این سرویس را بر روی کاربران ایرانی بسته و با پیغام ۴۰۳ Forbiden مواجه میشود! البته اگر هم نبسته بود باز هم برای دیدن ویدئوها (به علت قرار گرفتن در یوتوب و ف ی+ل ت+ر) با مشکل مواجه بودیم.به هر حال اینها برای ما که “جزئی از جهان محسوب نمی‌شویم” دیگر عادی شده.ولی ارزشش را دارد که برای دیدنش هفت‌خوان رستم را طی کنید! اگر هم امکانش را ندارید میتوانید دکمه Text Version را بزنید و به شکل متنی روی گوگل داکز از آن استفاده کنید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگر این مطلب را دوست داشتید می‌توانید مشترک خوراک‌خوان رایت‌وب شوید تا از این پس همه مطالب بعدی رایت‌وب را در خبرخوانتان،بخوانید... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1 دیدگاه برای این نوشته:

\"ارسال

  1. \'\'SHahab:
    ۰۹ شهریور ۱۳۹۱ فکر کنم علت عدم دسترسی به این سایت اینه که از هاست گوگل استفاده میکنه و مثل خیلی از برنامه های دیگه ( اکوفون، تب کلود) روی آی پی ایران باز نمیشه



برچسب ها : , , , , , , , ,