منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

نتیجه انتخابات راهبران مشهد لاگ

با سپاس و تشکر از تمامی دوستانی که در انتخابات راهبران مشهدلاگ شرکت کردند.

### نتیجه نهایی شمارش آرا
*مرتب شده بر اساس تعداد آرای کسب شده و به ترتیب نام کوچک*

۱. آرش موسوی (۸ رای)
۲. علیرضا حکم‌آبادی (۸ رای)
۳. رامین نجارباشی (۷ رای)
۴. علی موسوی (۷ رای)
۵. محمدامین جهانی (۶ رای)
۶. مهدی عطائیان (۶ رای)
۷. محمدجواد بدیعی (۲ رای)

تعداد کل آرا: ۱۰ رای

### نحوه انتخاب اعضای گروه راهبران:

اساسنامه گروه [۱]، نسخه ۱/۰، بند سوم: گروه راهبران

ماده۱: پنج نفر اعضای گروه راهبران به اضافه دو نفر عضو علی‌البدل توسط اعضای رسمی (قیدشده در بند ششم همین اساسنامه) انتخاب می‌گردند. پنج نفر اول که حداکثر آرا را کسب نمایند عضو گروه راهبران و دو نفر بعدی به ترتیب ، عنوان عضو علی‌البدل اول و دوم خواهندبود.

ماده۲: رآی‌گیری به صورت آنلاین و مدت زمان هر دوره ۱۲ماه خواهد بود .

ماده۴: در صورتیکه به هر دلیلی گروه راهبران از ۵نفر کمتر شد (حتی باوجود اعضای بدل ) باید ظرف مدت یکماه انتخاب عضو جدید برای هیات مدیره یا عضو علی‌البدل صورت بگیرد .

با توجه به قوانین مندرج در ماده ۱ بند سوم اساسنامه فعلی گروه (نسخه ۱/۰)، جناب آقایان «**آرش موسوی**»، «**علیرضا حکم‌آبادی**»، «**رامین نجارباشی**» و «**علی موسوی**» به عنوان ۴ نفر اول گروه راهبران و جناب آقای «**محمدجواد بدیعی**» به عنوان عضو علی‌البدل دوم برای مدت یکسال تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۴ انتخاب شده‌اند. 

همچنین با توجه به آرای مساوی آقایان «**محمدامین جهانی**» و «**مهدی عطائیان**» و برای مشخص شدن «عضو پنجم گروه راهبران» و «عضو علی‌البدل اول» مطابق ماده ۴ بند سوم اساسنامه عمل خواهد شد. بدین ترتیب گروه تا حداکثر یکماه رای‌گیری مجددی را برای مشخص شدن وضعیت این دو سِمتی برگزار خواهد کرد. بدیهی است اطلاعات بیشتر در مورد زمان برگزاری انتخابات و نحوه شرکت در آن از طریق لیست پستی و وبسایت رسمی گروه منتشر خواهد شد.

در صورت وجود هرگونه انتقاد و یا اعتراض (توسط کاندیداها یا هر یک از اعضای گروه) به روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا، می‌توانید از طریق فرم تماس وبسایت و یا لیست پستی مراتب مورد نظر خود را گزارش و از همان طریق پیگیری نمایید. بدیهی است در صورت عدم وجود هر گونه اعتراض (موجه و یا پاسخ داده نشده)، اعضای جدید از تاریخ برگزاری اولین جلسه گروه در سمت‌های خود مشغول به فعالیت خواهند شد.

با آرزوی موفقیت برای تمامی اعضای گروه و همچنین اعضای جدید راهبران، گروه آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان می‌باشد.

[۱] اساسنامه گروه: http://mashhadlug.org/fa/constitiution

 
طبقه‌بندی: 



برچسب ها : , ,