منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

پشتیبانی! زرشک!

دیروز زنگ زدم پشتیبانی ADSL مخابرات، میگم خانم مشکل اینه که ارتباط قطع میشه اما کانکشن وصله. و فقط data نمیره و نمیاد. و باید مودم رو یک بار یا برخی موارد دو سه بار خاموش و روشن کنم تا درست شه. میگه چه errorی میده؟ میگم عرض کنم من لینوکس دارم، error و این چیزا نمیده. فقط میگه وصل شد یا نشد! اصلا هم ویندوز ندارم امتحان کنم.
برگشته میگه چرا درستش نمی کنین؟ میگم چیو درست کنم؟! میگه لینوکس رو. چرا ویندوز نمیریزین؟
چند ثانیه مکث میکنم و بعد خداحافظی میکنم!
معلوم نیست برای پشتیبانی کیو گذاشتن اونجا. ننجون منم که بلده بهش بگی این خطا رو میده، مشکل از کجاست؟! دیگه این که پشتیبانی نمیخواد! فقط هم ویندوز ویندوز ویندوز! اصلا لینوکس هم نه، مک. دیگه برای مک که باید خانم یا آقای پشتیبان کاربلد باشه! عمرا اگه بلد باشن!