منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

پیام ون روسوم (خالق پایتون)‌ به کنفرانس پایکان ایران

خودو وان روسوم (خالق پایتون) بعد از مطلع شدن از برگزاری مراسم پایکان در ایران، پیام زیر را برای شرکت کنندگان این مراسم ارسال کرد:

شرکت کنندگان محترم
کنفرانس پایتون برای تقریبا دو دهه است که به صورت یک سنت برگزار می‌شود. هم‌زمان با رشد و بزرگتر شدن انجمن جهانی پایتون، گروه‌های محلی هم در اکثر نقاط جهان، کنفرانس پایتون خود را سازمان‌دهی می‌کنند و در این بین کنفرانس پایتون ایران به‌تازگی به این جمع اضافه شده است و من از این بابت که میتوانم خوشامد گرم و صمیمانه خود را به شما ابراز کنم واقعا خوشحالم. خوشامدی برای ورود شما به کنفرانس و همچنین انجمن جهانی پایتون.

با اینکه من نمی‌توانم شخصا در مراسم شرکت کنم، اما مطمئن هستم که همه شما از مرتبط بودن با دیگر استفاده‌کنندگان از پایتون لذت می‌برید. ارتباطی که با به اشتراک گذاشتن کارها و آموختن از همدیگر و داشتن یک زمان عالی با یکدیگر همراه هست.

Dear attendees,

Python conferences have been a tradition for almost two decades. As the international Python community grows, local groups are organizing their own Python conferences in ever more parts of the world. PyCon Iran is the latest, and I am very happy to wish you all a warm welcome — to the conference as well as to the world-wide Python community. While I can’t be here in person, I am sure you will all enjoy connecting with other Python users in person, sharing your work, learning from others, and just having a good time together.

Let the Python Party begin!

​​Guido van Rossum (Python BDFL)

منبع اصلی خبر

Google+ Google+ Google+


دیدگاه‌ها: (۲)

حامد رمضانیان <سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۵>

چی؟ پیام وان روسوم؟ کنفرانس پایکان ایران؟ پایتون؟

Rohullah Rad <دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۹>

چرته