منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

گزارش جلسه ۲۰۱ام – سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶

این جلسه در تاریخ ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۶ با حضور اعضای گروه در محل شتاب دهنده TrigUp فناپ برگزار شد. مباحثی که در این جلسه به آنها پرداخته شد را در زیر مشاهده خواهید نمود:

  • بحث آزاد
    • با توجه به برگزاری انتخابات راهبران از طریق لیست‌پستی گروه، از اعضای حاضر در جلسه درخواست شد در صورت تمایل به مدون‌تر کردن عضویت اعضا در گروه، ازین پس لیست اعضای شرکت کننده در جلسات گروه به صورت رسمی ثبت شود. متعاقبا شرایط عضویت اعضای فعال و رسمی گروه توسط گروه راهبران از طریق رسانه‌های مرتبط با گروه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    • بحث و تبادل نظر درباره تفاوت توزیع‌های گنو/لینوکسی و سیستم‌عامل‌های مبتنی بر BSD. از دوستان صاحب نظر در اینباره دعوت می‌شود در صورت علاقه برای صحبت علمی بیشتر در اینباره در یکی از جلسات آینده گروه اعلام آماده نمایند.

    • در انتهای جلسه یکی از حاضرین پیشنهادی برگزاری جلسات گروه به صورت هفتگی را مطرح کردند. اگر دیگر اعضای محترم گروه نیز تمایل به شرکت و احیانا همکاری در برگزاری هفتگی گروه را داشته باشند، می‌توان این پیشنهاد را در جلسه راهبران پیگیری کرد.

    • همچنین در این جلسه گروه میزبان میهمان عزیزی از دانشگاه شهر زابل بود که دقایقی هرچند کوتاه از دانش و تجربیات ایشان در زمینه بکاربردن از ابزارهای آزاد و متن‌باز در سازمان‌های آموزشی استفاده شد.

این جلسه در ساعت ۱۹:۳۰ به پایان رسید. ضمن تشکر از کسانی که ما را برای برگزاری این جلسه همراهی کردند، گروه آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد و انتقاد شما دوستان و اعضای گروه می‌باشد.

طبقه‌بندی: 



برچسب ها : , ,