منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

یک نوجوان خلاق و میلیونر که هنوز هم آرزوهای بزرگی دارد

نیک دئالوسیو، یک نوجوان خلاق است که در پانزده سالگی برنامهٔ Summly را نوشت. برنامه‌ای برای خلاصه کردن اخبار و نمایش آن. این برنامه توانست ۳۰۰ هزار دلار سرمایه جذب کند.
پس از آن، شرکت نوپای Summly تاسیس شد و این برنامه به فعالیت خود به طور جدی‌تری ادامه داد.
نیک اکنون ۱۷ سال دارد، و اتفاق جالب‌تری برایش افتاده است. یاهو، این شرکت را به قیمت ۳۰ میلیون دلار خریداری کرد! نیک بسیار هیجان‌زده شده بود! برنامهٔ Summly از فروشگاه برنامهٔ اپل حذف خواهد شد و کارکنان آن شرکت در یاهو مشغول به کار خواهند شد.
خود نیک هم در یاهو مشغول به کار خواهد شد. او منصب خاصی در یاهو ندارد، ولی از خانه‌اش در لندن با گروه موبایل یاهو به عنوان یک کارمند تمام وقت کار خواهد کرد، آن هم در حالی که هنوز یک سال از دبیرستانش باقی مانده است…
او می گوید: من به خاطر پول این کار را انجام ندادم. این کار به دلیل فرصتی است که در اختیار من قرار گرفته‌است تا بتوانم یک پلتفرم بزرگ ایجاد کنم. به عنوان مؤسس یک شرکت، دوست دارم دید و نگاه رهبری خود را همچنان داشته باشم. این خیلی خوب است که وارد این شرکت شوم، در حالی که شرکت در تلاش است، پیشرفت کند. نیک اکنون یک جوان خلاق و میلیونر (به پول ما می‌شود میلیاردر!) است که آرزوهای بزرگی در سر دارد.

منبع اصلی خبر


دیدگاه‌ها: (۱)

Saeed <دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶>

تو ایران برای شرکت زدن کارت پایان خدمت میخوان
یعنی اگه یه همچین آدمی هم باشه ایدش تو نطفه خفه میشه