منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

اینترنت آرشیو قراره بخشی از حقوقش رو به بیت کوین پرداخت کنه

بیت کوین یه پول اینترنتیه که روز به روز داره بین سایت ها محبوب تر میشه. اخیرا سایت اینترنت آرشیو که بیشتر اون رو به‌خاطر آرشیو متون دیجیتالش میشناسن (مخصوصا نسخه‌های قدیمی صفحات اینترنتی) اعلام کرده که کمک‌های نقدی رو در قالب بیت کوین هم قبول می‌کنه. این سایت اعلام کرده از این کمک‌ها قراره برای پرداخت بخشی از حقوق کارمنداش استفاده کنه و اگه همه چی خوب پیش بره این کار رو از آپریل ۲۰۱۳ شروع می‌کنه.

منبع اصلی خبر


دیدگاه‌ها:

Ramin Najjarbashi <شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۱>

قسمت بد اینجاست که بیت کوین واسه ایراینا ها کار نمیکنه!

Ramin Najjarbashi <یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴>

بخاطر تحریم! من هیچ کیف پولی پیدا نکردم که به آی پی ایران اجازه عضو شدن بده

Ramin Najjarbashi <یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۵>

بعله میشه ساخت منم 22/9/2012 ساختم! منم توی گوگل اپ هم با آی پی ایران می تونم وارد بشم! http://www.forbes.com/sites/jonmatonis/2012/10/09/as-inflation-rages-in-iran-bitcoin-software-not-available/

DeadMan <یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳>

چرا کار نکنه؟ از اونجایی که این پول صاحب نداره و هیچ شرکتی پشتش نیست پس مسئله ای برای تحریمش برای ایران وجود نداره. در مورد فیل***ترینگ هم که الان تو ایران این یه مسئله ی عادیه و اگه سایت یا سرویسی فیل***تر نباشه باید تعجب کرد و این موضوع مشکلی برای استفاده از بیت کوین ایجاد نمیکنه. درضمن یکی از مهم ترین استفاده های بیت کوین بخاطر خصوصیت untraceable بودنش تو معاملات غیر قانونیه.

DeadMan <یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۷>

کیف پول های آنلاین ربطی به خود بیت کوین نداره. میشه کلاینت بیت کوین رو رو کامپیوتر خودتون نصب کنید. درضمن من خودم روی http://blockchain.info کیف پول ساختم که با آی پی ایران هم کار میکنه.