منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

با AppGrid برنامه نصب کنید!

اگر از ظاهر Ubuntu Software Center و نصب نرم‌افزار از طریق آن خسته شده اید و یا به یک فروشگاه نرم‌افزاری تمام صفحه علاقه دارید می‌توانید از AppGrid استفاده کنید، که ظاهری بسیار ساده و زیبایی را دارا بوده و نرم‌افزارها را بر اساس دسته‌بندی آنان، مرتب کرده است.

app-grid-1

در بالای نرم‌افزار،  گزینه‌هایی جهت انتخاب دسته‌ی مناسب و یا رفتن به لسیت نرم‌افزارها بر اساس وضعیت و همچنین دسته بندی براساس محبوبیت وجود دارند، که به راحتی قابل انتخاب هستند به عنوان مثال می‌توانید برنامه‌های نصب شده را از طریق تعویظ وضعیت State بینید.همچنین در سمت راست در بالای صفحه گزینه‌ای برای ورود به حساب کاربری اوبونتو وان خدا بیامرز قرار دارد!

با انتخاب هر نرم‌افزار وارد صفحه‌ی مربوط به هر  برنامه شده و به راحتی می‌توانید اطلاعات متنوعی درباره‌ی آن برنامه را مطالعه کنید. این صفحه شامل نظرات کاربران نیز می‌گردد.

app-grid-3

در سمت چپ توضیحات درج شده‌اند و در وسط نظرات قرار گرفته اند در ستون سمت راست نیز به اطلاعات کلی برنامه دسترسی خواهید داشت. با کلیک بر روی ستون وسط می توانید وارد نمای کلی نظرات شوید که به شکل زیر می‌باشد.

app-grid-2

در صورتی که بر روی دکمه‌ی نارنجی رنگ  (واقع در بالا، گوشه سمت راست) کلیک کنید، نرم‌افزار شروع به نصب شدن می‌کند که نکته‌ی قابل توجه نبود امکان توقف فرایند نصب است. همچنین برخلاف Ubuntu Software Center این نرم‌افزار دارای صفحه‌ای برای قرار گرفتن فرآیند‌های در حال انجام (In Progress) نیست.

app-grid-4

نصب:

اگر از برنامه‌ی بالا خوشتان آمد می توانید با استفاده از دستورات زیر آن را نصب نمایید:

sudo add-apt-repository ppa:appgrid/stable
sudo apt-get update
sudo apt-get install appgrid

منبع روش نصب: +

5 دیدگاه برای این نوشته:

  1. مجید:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۳ خیلی ممنون.
    اگه میشه درمورد توزیعpclinux os هم مطالبی قرار دهید.مرسی
  2. علیرضا امیرصمیمی:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۳ دوستان یه گزینه شیر در فیس بوک و توییتر و گوگل پلاس به پست هاتون اضافه کنید لطفا
  3. علیرضا امیرصمیمی:
    ۰۲ تیر ۱۳۹۳ توی سایت اصلیتون امکان شیر هست ولی وقتی ازین لینکایی که داخل توییتر میذارید وارد میشیم نمیشه شیر کرد
    http://planet.sito.ir/%D8%A8%D8%A7-appgrid-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF/
  4. hamid:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۳ این نرم افزار فقط رو ابونتو نصب می شه یا میتنم اونو تو آرچم نصب کنم
  5. احسان ترک:
    ۰۴ تیر ۱۳۹۳ نه مختص توزیع‌های deb base هستش

ارسال نظر سریع



برچسب ها : , , ,