منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

برنامه های تابستان

خب دیگه به شروع ماه گریه و خون یعنی خرداد رسیدیم 😀 یعنی فکر نمیکنم کسی باشه که از خرداد دل خوشی داشته باشه!

به هر حال، داره امتحاناتم شروع میشه و احتمالا یک ماهی درگیرشون باشم مخصوصا برای منی که اصولا کسی نیستم که توی ترم درس بخونم کار خیلی سخت تره.ولی خب از الآن برنامه هایی برای بعد امتحانات یعنی فصل زیبای تابستان دارم که خیلی خلاصه میتونم بگم که احتمالا دوتا پروژه که قراره پیاده سازی بشن، مطالعات گسترده در زمینه کامپیوتر و یکسری چیزا که الآن یادم نیستن!

خب اول مطالعه رو بگم! من وقتی رفتم نمایشگاه کتاب تهران یکسری کتاب گرفتم که یکیشو فقط تونستم تا الآن بخونم که خب اونا باید تموم بشن.مخصوصا کتاب هوش مصنوعی راسل که حجمشم خیلی زیاده!خب نویسنده بزرگ جرج ارول هم که همتون میشناسین از اونم یکی دوتا کتاب دارم که باید یخونم.

ولی بحث زیبای پروژه ها! خب توی تابستونی که میاد باید منتظر چه چیزایی باشید؟ اول از همه پروژه سیستم مدیریت محتوایی هست که برای وبسایت های خبری طراحی شده و هنوز اسمی نداره که بخوام با اون معرفیش کنم.ولی خب این پروژه تقریبا تکمیله. از نکاتی که این سیستم رو متمایز میکنه ساختار کاملا منعطف و خیلی سادشه که خیلی ساده میتونید همه چیز رو به عنوان پلاگین به سیستم اضافه کنید.کلا چیز باحالیه 😀

پروژه بعدی که احتمالا با کمک یکسری از دوستان شروع بشه پروژه ای هست که فعلا اسمشو گذاشتم دودویی یا همون مبنای دوی خودمون.این پروژه یک وبسایته که قراره روی آموزش تمرکز داشته باشه.سیستمش کاملا اصولیه و سعی شده تا همه چیز خیلی مرتب و طبقه بندی شده توش قرار بگیره.هنوز ظاهرش یکم کار داره و اینکه مطالب اولیش باید آماده بشن.این یکیو خیلی دوست دارم چون یکبار که خوابم نمیبرد ساعت فکر کنم ۶ یا ۷ صبح به سرم زد و یکم اولشو نوشتم تا خوابم بیاد 😀

کلا قراره اتفاقات خوبی توی تابستون بیوفته. و چیزی که از قلم افتاد پروژه نسبتا بزرگی هست که توی ماهی که داره میگذره انجام دادم و تجربیات جالبی داشت چون پروژش از هر نظری منو توی شرایط خاص قرار داد.در روز های آینده احتمالا یکم درباره این پروژه و روند انجامش بگم چون برای خود من پر از درس و تجربه بود، شاید برای شما هم باشه.



برچسب ها : ,