منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

به برنامه نویس ها اعتماد کنید!

پس از مدت نسبتا طولانی، قصد کردم تا دوباره مطلبی در وبلاگ بنویسم و این بار سعی کردم کمی ته مایه طنز هم داشته باشه. همونطور که میدونید، برنامه نویسی یک شغل (و گاهی یک تفریح) بسیار عالی به حساب میاد، چه از نظر درآمد، چه از نظر نوع کار! حالا توی این پست در مورد قابل اعتماد بودن قشر برنامه نویس بحث میکنیم :)

11336813_10153358102309433_4448978108491518217_o

برنامه نویس ها قابل اعتمادند، چون بدون آنها کامپیوتر شما کار نمی کند!

یک لحظه فکر کنید برنامه نویسی در دنیا نبود، آیا اون موقع کامپیوتر شما قادر بود کاری کنه؟ یا اصلا کامپیوتری ساخته می شد؟ و این اولین دلیلی هست که برنامه نویس رو به یک شخص قابل اعتماد تبدیل میکنه. همچنین، برنامه نویس ها بودند که سیستم عامل ها رو ساختند، و کامپیوتر بدون سیستم عامل مثل ماشین بدون موتور می مونه!

… چون کار شما رو ساده تر میکنند

این هم دلیل دوم، شما ممکنه یه مساله ریاضی رو بخواید در مدت زمان کوتاه حل کنید، بهترین کار استفاده از کامپیوتر و نرم افزاری مثل متلب و … هست، متلب هم یک نرم افزار هست و توسط یک سری برنامه نویس ساخته شده! یا مثلا میخواید یک نامه بنویسید، قاعدتا سراغ مایکروسافت آفیس یا لیبرآفیس میرید، که اونها هم توسط برنامه نویس ها ساخته شدند.

… برای شما سرگرمی میسازند

همه ما بدون شک یکی دو تا بازی روی کامپیوترمون داریم، بازی ها هم توسط برنامه نویس ساخته میشن. یه بخش بزرگی از بازی ها که مربوط به هوش مصنوعی و منطق میشه، توسط برنامه نویس ها نوشته میشه و شما وقتی بازی میکنید درواقع دارید دستوراتی که برنامه نویس به بازی داده رو اجرا میکنید.

… برای شما کار میکنند!

و آخرین مورد همینه، برنامه نویس برای کسی کار نمیکنه جز کاربر! پس این هم نشون میده کسی که همه فکر و ذکرش راحتی شماست، یک انسان کاملا قابل اعتماده.

در این مطلب، سعی کردم تا حدود زیادی شما رو با برنامه نویس ها آشتی ( 😀 ) بدم، و البته باز هم از این دست مطالب در وبلاگ خواهم گذاشت.

موفق باشید.

FacebookTwitterGoogle+Share



برچسب ها :