منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

تبادل لینک با وبلاگ لینوکس و من

سلام،
همون طور که احتمالا میدونید وبلاگ لینوکس و من از مهر ماه سال ۸۸ ایجاد شده و همچنان به فعالیت خودش ادامه میده. نمیدونم این رو بگیم از قدیمی های این حوزه یا نه، اما به هر حال ۸ سال زمان کمی نیست.
در این مدت از سال ۹۴ تصمیم گرفته شد که وبلاگ به صورت گروهی به کارش ادامه بده، و از اون زمان به بعد دوستان خوبی به لینوکس و من پیوستند و نوشته های خیلی خوبی در وبلاگ فرستادند.
خدا رو شکر ما همچنان به کارمون ادامه میدیم و از تجربیاتمون در کار با این سیستم عامل خوب مینویسیم. و باز خدا رو شکر بازدید خوبی هم داریم.
در سال ۹۵ ما یک اصطلاحا سیاره لینوکس ایجاد کردیم، با این هدف که وبلاگ هایی رو که در مورد لینوکس مینویسند یکجا جمع کنیم تا بتونیم اونها رو بصورت یک RSS واحد داشته باشیم و از آخرین نوشته ها و اخبار در وبلاگستان لینوکس فارسی باخبر بشیم. با اینکه سیاره لینوکس سایت sito وجود داره و به کارش ادامه میده، اما بد نیست یک چیز مشابه دیگه هم داشته باشیم که اگر خدای نکرده اتفاقی افتاد، جایگزینی وجود داشته باشه.
اگر دوست داشتید لینک شما در قسمت لینک دوستان قرار بگیره و وبلاگتون در سیاره لینوکس فارسی ما اضافه بشه، میتونید در همین مطلب یا در اینجا کامنت بذارید.
همچنین اگر میخواید عضوی از نویسندگان وبلاگ باشید میتونید در همین نوشته و یا در اینجا اعلام کنید، با شما تماس میگیریم.