منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

تجربه کاربری ویندوز ۸ با رابط جدید مترو

خوب گفتن نداره ولی مایکروسافت در نسخه جدید ویندوز خودش با نام ویندوز ۸، که قراره در سال آینده عرضه بشه، یک رابط کاربر گرافیکی جدید معرفی وعرضه کرده به نام مترو.ادعا هم شده که این رابط کاربری  رو به عنوان “یک جزء هسته ای این سیستم عامل” به کار برده! \"\"افتخار به اینکه رابط گرافیکی جزء هسته‌ای سیستم عامل هست! این‌ها رو اضافه کنیم به اینکه گویا قراره که ویندوز ۸ برای تبلت ها و کامپیوترهای دسکتاپ بصورت مجزا نباشه و بصورت مشترک باشه! من که واقعا درک نمیکنم!  به هر حال (:

حالا یک آدم مسن اومده و سعی کرده برای اولین بار با این طراحی انقلابی مایکروسافت کار کنه.نتیجه‌اش شده چیزی مثل این.اون به شدت گیج شده و سعی میکنه بگرده و بفهمه باید چکار کنه.ببینید (:

لینک در یوتوب

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگر این مطلب را دوست داشتید می‌توانید مشترک خوراک‌خوان رایت‌وب شوید تا از این پس همه مطالب بعدی رایت‌وب را در خبرخوانتان،بخوانید... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

\"ارسال



برچسب ها : , ,