منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

تهیه نسخه پشتیبان از حساب کاربری GMail

Gmvault ابزار است آزاد و متن‌باز، تحت زبان پایتون که بر روی پلتفرم‌های لینوکس،مک و ویندوز قابل استفاده است و ابزاری‌ست برای تهیه پشتیبان از حساب کاربری شما در سرویس ایمیل گوگل.این سرویس با شعار “ایمیل‌های خود را آزاد کنید و آن‌ها را به عنوان بخشی از زندگی خود هرگز از دست ندهید” به شما کمک میکند تا از تمامی ایمیل‌های خودتان در حساب کاربری جی‌میل نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هرگز آنها رو تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.مثل موردی که چندی پیش شاهد بودم و گوگل دسترسی به حساب کاربری رو برای احسان بدون ارائه دلیل واضح و روشن مسدود کرد!

\"\"بوسیله Gmvault میتونید از تمامی ایمیل‌های خودتان بر روی دیسک بک‌آپ بگیرید.در توضیح ویژگی‌های این ابزار ذکر شده که حتی بهترین سرویس ایمیل دنیا بودن هم (منظور همان جی‌میل) و سرویس‌های IMAP اون،هرگز نمیتونه بدون اشکال (باگ) باشه.پس با این ابزار میتونید یک پشتیبان از ایمیل‌های خودتون داشته باشید تا تحت هیچ شرایطی ایمیل‌های خودتون رو از دست ندید.

Gmvault مدعیست که میتونه در دقایقی بک‌آپ شما رو بروزرسانی کنه و با quick sync mod اون‌ها رو همیشه به روز نگه داره.

Gmvault همچنین ایمیل‌های شما رو بصورت رمزنگاری شده ذخیره میکنه.تمامی ایمیل‌هایی که در مخزن ایمیل ذخیره‌سازی میشوند با رمزنگاری اطلاعات محافظت میشوند.

از مشخصات دیگر Gmvault استفاده از فایل‌سیستم به عنوان پایگاه داده هست که این ویژگی باعث میشود تمامی ایمیل‌ها به راحتی قابل دسترس و جا‌به‌جایی باشند و پاک کردن دستی ایمیل‌ها و یا دایرکتوری ایمیل‌ها باعث جلوگیری از کار کردن این ابزار نمیشود.

بوسیله این ابزار شما میتوانید تمامی ایمیل‌ها در حساب کاربری خود رو به حساب‌های دیگر منتقل کرده و بازیابی کنید.Gmvault حتی قادر است تمامی برچسب‌هایی که شما در حساب کاربری قبلی خودتان ایجاد کرده‌اید را در حساب دیگر ایجاد کند.

Gmvault ابزاری است برای گیک‌ها و همچنین غیر گیک‌ها.همه چیز بصورت از پیش آماده شده برای کاربران فراهم شده و راهنمای نصب و استفاده از این ابزار به کاربران این امکان را میدهد تا در جند ثانیه بتوانند با آن ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند.

Gmvault قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد و بوسیله آن کاربر میتواند یک درخواست جستجوی ایمیل را جهت انتخاب یک مجموعه محدود از ایمیل‌ها اعمال کنند.

کدهای Gmvault تحت مجوز GPL v 3.0 و اسناد آن هم تحت مجوز CC BY 3.0 عرضه شده است.

برای دانلود Gmvault به این صفحه بروید و نسخه مناسب را دانلود و از آن استفاده کنید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ اگر این مطلب را دوست داشتید می‌توانید مشترک خوراک‌خوان رایت‌وب شوید تا از این پس همه مطالب بعدی رایت‌وب را در خبرخوانتان،بخوانید... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

1 دیدگاه برای این نوشته:

\"ارسال

  1. \'\'ورگ:
    ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ من فایل فشرده رو دانلود کردم اما روش استفاده از اون رو بلد نیستم. چی کار باید بکنم؟ آیا این نرم افزار روش نصب از طریق ترمینال نداره؟



برچسب ها : , , , , , , , , , ,