منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

حمایت بیان از مسابقه نبرد هوش مصنوعی دانشگاه شریف

مسابقه هوش مصنوعی شریفاولین دوره مسابقات هوش مصنوعی شریف، اسفندماه امسال به همت انجمن علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت شرکت بیان برگزار می شود.
ثبت نام این دوره از مسابقات نبرد هوش مصنوعی شریف (Sharif AI Challenge) در سایت مسابقه به آدرس aichallenge.sharif.edu آغاز شده است و تا روز 19 بهمن‌‌ماه ادامه خواهد داشت.
نبرد هوش مصنوعی شریف با هدف سنجش توانایی شرکت‌کنندگان در زمینه برنامه‌نویسی و استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برگزار می‌شود. شاید در نگاه اول تمرکز اسم مسابقات روی هوش مصنوعی ترسناک باشد، اما همین‌که اسم الگوریتم‌های معروف هوش مصنوعی مثل DFS و BFSو A* به گوش‌تان خورده باشد برای شرکت در این مسابقه از حد کافی هم بیشتر است. درواقع شرکت‌کنندگان برای شرکت در این مسابقه و رقابت در سطح بین‎المللی، نیازی به داشتن دانش پیشرفته‌ای در زمینه  هوش مصنوعی ندارند، اما توانایی استفاده و پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوش مصنوعی، امکان کسب امتیاز بیشتر و احتمال موفقیت را افزایش می‌دهد.
این رقابت‏ها در دو مرحله برگزار می‌شود: مرحله غیرحضوری (آنلاین) که از تاریخ 20 بهمن آغاز خواهد گردید و تا 28 بهمن ادامه خواهد داشت . تیم‌های برتر این مرحله که به مرحله بعد راه یافته اند، در تاریخ  12 و 13 اسفند ماه، در دانشگاه صنعتی شریف به رقابت خواهند پرداخت.
اخبار و اطلاعات تکمیلی مسابقه از طریق وبلاگ مسابقه aichallenge.blog.ir در دسترس شما خواهد بود.



برچسب ها :