منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

دانلود مگاسینک برای گنو/لینوکس

سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین (ابری) زیادی در اینترنت به وجود آمده‌اند که اکثر آنان از قابلیت‌های متنوعی برخوردارند به‌عنوان‌مثال DropBox که فضایی محدودی را به‌صورت رایگان عرضه می‌کند. Kim Dotcom را که حتمی به یاد دارید همان شخصی که صاحب وب‌سایت MegaUpload بود. سرویس ابری جدیدی که او راه‌اندازی کرده است MEGA نام دارد و پنجاه گیگابایت ناقابل را به‌رایگان عرضه می‌کند و امنیت بیشتری را نیز در کنار اهمیت به حریم خصوصی در نظر گرفته است. (برخلاف iCloud!!!)

27-mega_icon-600x600

اگر علاقه‌مند شدید تا از این سرویس استفاده کنید می‌توانید از برنامه‌ی گنو/لینوکس MEGA که با Qt نوشته‌شده و بی‌سروصدا و بدون اعلام رسمی عرضه‌شده است، برای Sync اطلاعات خود استفاده کنید. فکر کنم این مقدار فضا برای ذخیره سازی فایل‌هایتان با این سرعت اینترنت در کشور بسیار مناسب باشد!!!

mega-sync-01

امکانات این نرم‌افزار بسیار مناسب و استاندارد می‌باشند و ازنظر ظاهر نیز بسیار کارا طراحی‌شده است. MEGASync تقریباً کارایی چون نرم‌افزار Dropbox را ارائه می‌دهد که به‌طورکلی برای Sync اطلاعات فضای ابری‌تان بسیار مناسب خواهد بود. تنظیمات آن نیز نسبتاً جامع است و از Sync گزینشی و تنظیم Proxy نیز پشتیبانی می‌کند.

mega-sync-02

دانلود:

کاربران آرچ به راحتی می‌توانید از AUR اقدام به نصب آن نمایید.

yaourt -S megasync

#Nautilus extention

yaourt -S nautilus-megasync

از لینک زیر نرم‌افزار MegaSync را برای توزیع مورد نظر خود دانلود نمایید:

دانلود مگاسینک (MEGASync)

منبع:  +

ارسال نظر سریع



برچسب ها : , , , , ,