منبع اصلی نوشتار زیر در این لینک قرار دارد

سایت پرسش و پاسخ گنو/لینوکس فارسی

 

مدتی قبل سایت پرسش و پاسخ گنو/لینوکس  شروع به کار کرد ولی مشکلات زیادی داشت که تقریبا سعی کردیم اونها رو بر طرف کنیم .

خوشبختانه در این مدت کوتاه، سایت خدمات خوبی برای کاربران خودش عرضه کرده و بازدیدکنندگان زیادی رو در این مدت  به خودش جذب کرده.

فرهنگ نرم افزارهای آزاد ایجاب می کنه  وقتی مطلبی در مورد گنو/لینوکس رو یاد میگیریم باید اون رو دوباره به جامعه بازگردونیم و حداقل کاری که ما می تونیم نسبت به پیشرفت جامعه نرم افزارهای آزاد بکنیم، کمک به دوستان و نزدیکانمون در مورد مشکلاتیه که در این راه براشون پیش میاد.

این رو یادمون باشه ما هم روزی با مشکلاتی مثل مشکلات افراد تازه کار روبه رو بودیم و همیشه سایت ها و کتاب هایی بودن که ما رو در این راه یاری کردن وشخصا همیشه در مورد نبودن منابع فارسی کافی برای شروع کار با مشکلات فراوانی رو به رو می شدم و تنها منابع انگلیسی من رو در این راه یاری می کردند.

دوستان شما در سایت لینوکس سیزن همیشه سعی می کردن تا هر روز روند کار رو بهتر و بهتر کنند و این تنها به خاطر علاقه و داشتن فرهنگ گنو/لینوکسی  بوده و تا وقتی که بتونیم در خدمت شما و جامعه ی گنو / لینوکس ایران خواهیم بود.

 

چند خواهش کوچیک از علاقه مندان و کاربران گنو/لینوکس دارم :

از دارندگان سایت های گنو/لینوکسی و رادیو پادکست ها  درخواست می کنم که این سایت رو به بیننده هاشون معرفی کنند.

دوستان حرفه ای تر سعی کنند هر مدت یک بار به سایت پرسش و پاسخ نگاهی داشته باشن و به جامعه ی کاربری کمک کنند.

سعی کنید سوال های خودتون رو از این به بعد در پرسسش و پاسخ گنو/لینوکس( www.asklinux.ir )  بپرسید.

سعی کنید به سوال های کاربران دیگه جواب بدین و با این کار خدمتی بزرگ به جامعه ی گنو/لینوکس فارسی انجام میدین.

از گفتن حرف های غیر اخلاقی و ناهنجار و هر گونه بداخلاقی و … پرهیز کنید و فرهنگ گنو/لینوکس و آزادی رو همونطور که همه به اون باوردارند به دیگران نشون بدین.

نسبت به سوال های کاربران تازه کار بی تفاوت نباشید و یادتون باشه روزی ما هم همین نوع سوال ها رو می پرسیدیم و تنها تفاوت ما با اونها زمان و تنها زمانه !‌

همیشه نقد، نظرات و ایده های شما باعث شده که لینوکس سیزن پیشرفت های بیشتری داشته  باشه پس ما روازنقد، نظرات و ایده های خود محروم نکنید.

در شروع کار این سایت جواب همه ی سوال ها رو نداره  و تنها زمان و لطف شما کاربران می تونه مجموعه ای از سوال و جواب های با ارزش جمع کنه پس در شروع کار صبر پیشه کنید.

این ها مجموعه ای از خواهش های من از شما عزیزان بود.

و در آخر این نکته رو متذکر میشم که لینوکس سیزن و asklinux متعلق به جامعه ی کاربری بوده، و ما وظیفه ای جز نگهداری از سایت و تا حد توان پشتیبانی و کمک به کاربران نیست.

 

 



برچسب ها : , ,